![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
levanisan
ჰო რა მე ვერ გირჩევ თან ეხლა ისე გადაღლილი ვარ. დაყენე ცივი. ზემოთ რომ ვიდეო დავდე მაგი ნახე. და მერე ვეცდები ქართულადაც დავდო ინფოები. კარგი თემაა მართლა. http://www.youtube.com/watch?v=IvWl-dUNUYg...feature=related ძალიან მარტივი იმის გარჩევა ზედმეტად ცივი გიყენია თუ ცხელი თუ ვერ გაგაიგე რამე ვიდეოდან მაგალითზე აგიხსნი. მოკლედ ელექტროდი, თუ ნახევრად არის შეფერილი ე.ი ნორმალურად მუშაობს. თუ ბოლოსკენ არის მარტო, მაშინ ზედმეტად ცხელია. ასევე მრგვალი რომაა შაიბასაცვით ეგ უნდა იყოს მთლიანად ერთი ფერის თუ ნახევრად არის შეფერილი ე.ი არასწორად გაქვს შერჩეული. სვეჩების სწორად შერჩევისას ძრავიდან მაქსიმალური ეკნომიის და სიმძლავრის მიღებაა შესაძლებელი, ამიტომ ძალიან მნიშვნელოვანია სწორად შერჩევა. დეტონაცია გაქვს თუ არაა და პრე დეტონაცია მაგის გაგებაც შეიძლება სვეჩების "წაკითხვით" მერე დაწერს ვინმე. ვიდეობში ეს ჩანს ახსნილია. გუგლში ტონობით არის ინფორმაცია და ვინმემ ეს ყველაფერი დალაგებულად ჯიგრულ/გასაგებ ენაზე რომ დაწეროს. ცუდი არ იქნება ნამდვილად. |
|
|
![]() ![]() |