გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
|
|
|
|
![]() |
Sep 18 2009, 15:53
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(PAINKILLER @ 18th September 2009 - 13:12) [snapback]35792[/snapback] სადა ეგ ფილები ვნახავ გარაჟში მახსოვს იყო სადღაც , 3 სმ მქონდქ დქ 4იანიც ციტატა(PAINKILLER @ 18th September 2009 - 13:35) [snapback]35797[/snapback] 4 სანტიმეტრზე ბოლტების სიგრძე როგორ ეყოფა?? თუ არ ვცდები ბოლტები რომელიც აყენია უნდა ძვრებოდეს , უკანა მხრიდან თუ დაპრიხვატკებული არ არის უეჯველი უნდა მოძვრეს |
|
|
|
bondzgi1 სუბარუს "ლიფტინგი" Sep 4 2009, 10:27
zimbo დიდი სიძნელე არ არ... Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1
PAINKILLER
![]() ![]() |