![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 18th September 2009 - 13:12) [snapback]35792[/snapback] სადა ეგ ფილები ![]() ვნახავ გარაჟში მახსოვს იყო სადღაც , 3 სმ მქონდქ დქ 4იანიც ციტატა(PAINKILLER @ 18th September 2009 - 13:35) [snapback]35797[/snapback] 4 სანტიმეტრზე ბოლტების სიგრძე როგორ ეყოფა?? თუ არ ვცდები ბოლტები რომელიც აყენია უნდა ძვრებოდეს , უკანა მხრიდან თუ დაპრიხვატკებული არ არის უეჯველი უნდა მოძვრეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Sep 18 2009, 16:53) [snapback]35862[/snapback] თუ არ ვცდები ბოლტები რომელიც აყენია უნდა ძვრებოდეს , უკანა მხრიდან თუ დაპრიხვატკებული არ არის უეჯველი უნდა მოძვრეს კი ძვრება ეგ ვინტები |
|
|
![]() ![]() |