![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 139 რეგისტრ.: 7-December 11 მდებარ.: tbilisi. varketili მომხმარებელი № 2,380 ![]() |
გაუმარჯოს ყველას.... რა ხდება ეხლა
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
რაზე დაობთ ვერ ვხვდები, მანქანას შეუძლია 240-260-ით სიარული და ხელოვნურად აქვს შეზღუდვა იაპონური კანონების გამო (რომელიც უკვე გააუქმეს), სიჩქარის ლიმიტის მოხსნამ რა უნდა გააფუჭოს ვერ ვხვდები.
ზემოთ უკვე დაწერეს რომ ევროპული დაჩმორებული მოდელები 230-მდე კრიფავენ და იაპონურ დაბუსტულ სუბარუს მაგაზე მეტი თუ არ შეუძლია, ვაბშე არც უნდა იყიდო ![]() პირველი RSK რომ ჩამოვიყვანე ფოთიდან, მცხეთასთან დამეხვოსტა S500 მერსედესი, ხიდზე რომ გადმოვედით (მაგის მერე მცხეთისკენ რომ მიდის გზა მარჯვნივ) და თბილისისკენ დავაწექით, მომინდომა გასწრება და ჩააჭირა, მეც ჩავაჭირე (უვკე 120-ით მივდიოდი) და მომენტალურად 180-ზე ავიდა და დამიკეტა აგრანიჩიწელმა (არადა ვოზდუხამერი დაბრედილი იყო, ჩეკსაც ანთებდა და 5500 აბაროტზე ზემოთ არ ადიოდა), აზრი არ ჰქონდა გაგრძელებას და გაზს ფეხი ავუშვი, მაგ დროს გავარდა წინ ეგ მერსედესი და ზაჰესის ხიდამდე არმისული ბოლო მოსახვევში კინაღამ ამოტრიალდა ![]() ახლა ვფიქრობ აგრანიჩიწელი რომ არ მქონოდა, გაზს არ ავუშვებდი და ერთერთი უეჭველი ავილეწებოდით ![]() მაგრამ მაგ მანქანაზე აგრანიჩიწელი არის საშინელება, 180-ზე მეხუთე სიჩქარეში აქვს 4600 აბაროტი, მაგ დროს კი მეორე ტურბინა იხსნება და ისეთ რივოკს აძლევს, თავისუფლად ავა 250-მდე თვალისდახამხამებაში ![]() ამ დღეებში დავაყენებ APEXI Rev/Speed Meter-ს და გამოვცდი პრაქტიკაში ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|