![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
1998 2.5 მექანიკა რადიატორი აქ სხვანაერი მარტო 98 იანებს აქვს ესეთი
ხოდა წნევა ვერ დავადგინე სუბარულოგებო ეს კითხვა რთული აღმოჩნდააა? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
მოკლედ, ეჭვი რომ მქონდა, რომ რადიატორის ხუფის გამო ზედა შლანგისა და რადიატორის შეერთების ადგილიდან წყალმა გაუშვა თქო, ვცდებოდი. დღეს ცივზე ხუფები მოვხსენი სუბარუს და კიას, ორივეს 1.1 აქვს, ერთმანეთზე მივადე და ისე დავაჭირე ორივეს ერთად და ერთად მუშაობენ, ანუ ერთად შეიკუმშნენ, ასე რომ ხუფის ბრალი არ იყო. დავქოქე მერე რასშირიტელში თუ გადააქვს წყალი თქო. და წამოვიდა ნელნელა წყალი და რას ვხედავ, რადიატორის პლასტმასიდან წყალი ამოდის, ნემსის ოდენა ნასვრეტივით აქვს. მოკლედ შაიყო რა.
ეს განყოფილება გადავიკითხე და ვერსად ვიპოვე, მახსოვს სადღაც წერდნენ რადიატორის გადაკეთებას სად აკეთებენ და თუ არ დაიზარებთ, იქნებ მითხრათ სად არის ეგ ადგილი. ან მეორად რადიატორს ვიყიდი, რომელსაც პლასტმასები აქვს შესაცვლელი და მაგას გადავაკეთებდი. მერე ჩემს რადიატორს მოვხსნიდი და იმასაც გადავაკეთებდი. მოკლედ არ მინდა ერთ ხელოსანთან მოვხსნა, დავტოვო მანქანა, მეორესთან რადიატორი წავიღო. ხელოსნებთან დატოვება კარგად არ მთავრდება ხოლმე, ამასი კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი. |
|
|
![]() ![]() |