![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 19th September 2009 - 18:22) [snapback]36190[/snapback] რეზინა რათ უნდა ვერ ვხვდები, დურალი არ სჯობია?? ეგ რეზინა მაინც მოინჭყრევა დროთა განმავლობაში 1 პლიუსი ის არის რომ არბილებს დარყმის ძალას, მაგარი დაპრესილია და არ ფუწდება ეგრე ადვილადთ , დურალსაც არანაირი პრობლემა არ აქვს , უბრალოდ მაგხელა ბალვანკა უნდა ნახო და გააჩარხინო , მასალა და გაჩარხვა ცალი რა დაჯდება ნეტა ? |
|
|
![]() ![]() |