![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
SUBARU-MOTORSი დაახლოებით 1 თვეში ალბათ დაიწყებს სუბარუებზე გაზის აპარატურის დაყენებას. დაყენდება დღEსდღეობით საქართველოში არსებული და მსოფლიო ლიდერი LandiRenzo-ს მეოთXე თAობის აპარატურა, რომელზეც ჩვენი ვაიდბენდ-ლამბდის მეშვეობით თAვისუფლად ნასტროიკდება "სმესი", ანუ გაზზე გაკეთDება სრულად ის პროცედურა რაც კეთDებე მანქანების "სმესის" ნასტროიკის დროს. მსგავსი გაზის ნასტროიკა საქართველოში არცერთ სერვისცენრტრში არ კეთდება და მხოლოდ ავტო-კალიბრაციის შედეგებს ეყრდნობიან.
აპარატურა გვექნება როგორც ჩVეულებრივი უნივერსალური, ასევე კონკრეტულად სუბარუს ბოქსერის ძრავისთვის გაძლიერებული ინჟEქტორებით დ.ა.შ... კონკრეტული ფასები რა და როგორ ეღირება ჯერჯერობით უცნობია (სხვა აპარატურებთან შედარებით LandiRenzo ცოტათი ძვირი ღირს). ამ ყველაფერთან დაკავშირებით სუბარუ მოტორსი გთAვაზობთ შემდეგ წინადადებას, ვინც პირველი დააყენებს ჩვენთAნ გაზის აპარატურას, იმას არც მონტაჟის თAნხას და შემდგომ არც სმესის ნასტროიკის თAნხას არ გამოვართმევთ. გადაიხდის მხოლოდდა მხოლოდ აპარატურის თვითღირებულების თAნხას, რაც უნივერსალურ აპარატზე შეადგენს 900 ლარს, ხოლო კონკრეტულად სუბარუს აპარატურა გაძლიერებული ინჟEქტორებით - 1050 ლ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 590 რეგისტრ.: 12-September 10 მომხმარებელი № 1,399 ![]() |
ეხლა რამაინტერესებს ტურბინიან WRX 250 ცხენიანზე რო ჩავტენო გაზი სადღაც 18 კუბიანი ბალონი მაგ ახალი ნასტროიკებით და იმენა ყველაფრიდ რო ძაან საკაიფოდ გამოვიდეს და ძრავს პრობლემა არ შეუქმნას დროთა განმავლობაში, ტურბინას რო გახსნის 3აბაროტიდან სრაზუ ბენზინზე რო გადავიდეს შესაძლებელია და ხან გაზი ხან ბენზინი არ ავნებს ძრავს? და ტურბინიანზე საერთოდ რა მინუსები აქვს ? და რა დაჯდბეა ეგ ყველაფერი?
|
|
|
![]() ![]() |