IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა
bondzgi1
გამოხმაურება Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში.
სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა.
ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Sep 20 2009, 01:00
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Raven @ 19th September 2009 - 23:09) [snapback]36229[/snapback]
რას ფოკუსნიკობთ ვერ გავიგე ერთი. ვისაც ოფროუდ ჯიპები გინდათ დაყიდეთ ფორიკები და იყიდეთ სხვა რამეები (ოხრადაა მაგნაირი ჯიპები), თუ არადა მოეშვით მაზოხისტობას.
მაქსიმუმ 1სმ მაღალი პაკრიშკები და ეგაა.

+1.
რამდენადაც არ უნდა აწიო ამორტიზატორების სვლის სიმაღლე არ იზრდება, ამიტომ ზუსტად ისევე გადიაგოლადება როგორც დაულიფტაავი და დღეს კალე ისეთ ადგილას ავიდა რომ იმაზე უარესზე არ უნდა იარო
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bondzgi1   სუბარუს "ლიფტინგი"   Sep 4 2009, 10:27
zimbo   დიდი სიძნელე არ არ...   Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1   Sep 4 2009, 10:38
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge