![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,051 რეგისტრ.: 28-July 09 მომხმარებელი № 257 ![]() |
ესეიგი როგორც იქნა ოცნება ავიხდინე და მექანიკაზე მიწევს გადაჯდომა ხვალ-ზეგ...
![]() მანქანა სურათებიდან რაც ჩანს არ არის სტოკი.... მთლიანი ვიხლოპი კოლექტორებიდანვე შეცვლილი აქვს და 3 ინჩიანი ტრუბა მიდის ბოლომდე... ძრავში რასაც ვხედავ შკივი აქვს აფთერმარკეტი და ლურჯად მოჩანს... ასევე ბლოუ ოფთან ამოჭრილი აქვს რატომღაც, არადა ვიზუალურად სტოკ ბოვს Hგავს! : )) ჰოოდა მინდა რომ ამ ნაწილებით მაქსიმალური შედეგი ამოვიღო... 280HP_ს მაგივრად ცოტა მეტიც მასიამოვნებს, თუნდაც 300-320 ![]() მაინტერესებს ამის კომპი საერთოდ თუ ნასტროიკდება და ვინ აკეთებს ამ საქმეს... (უკეთესად!) ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მაგარია, 300 CFM-ზე 22 მესამე ზონაშია 1 ბარზე და შენი შიგ შიაგულშია , სადაც ყველაზე მეტი ეფექტურობა აქვს, მაქსიმალური ფლოუც მეტი აქვს 1 ბარზე და 1.3 ბარზე როცა შენი 550-ს იტანს, 22 ამ დროს უბრალოდ ჰაერს დღვებს და მეტი არაფერი
ციტატა(mixa @ 5th February 2012 - 19:31) [snapback]362813[/snapback] როშეადაროთ ადვილად მექანიკა ბლ5ის ტურბინა და ვფ22 რატომ მექანიკა? ავტომატებს სხვა ტურბინა აქვთ?? |
|
|
![]() ![]() |