![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 20th September 2009 - 13:42) [snapback]36307[/snapback] მუღამიც მაგაშია რომ უტურბინოს უფრო რბილი პრუჟინები აქვს და უფრო ნაკლები შანსი აქვს დიაგონალკის აკიდების და როცა დალიფტავ, სხვა ტრაექტორიითაც შესძლებ წასვლას, უფრო მეტი საშუალება გექნება რომ დიაგონალკაზე არ შეჯდე აბსოლუტურად სხვა და სხვა განზომილებაში ვსაუბრობთ... ხოდი სხვაა ხოლო პასადკა სხვა... მე მაქვს საუბარი იმაზე, რომ ერთი და იგივე ტრაექტორიაზე სხვაობა არ ექნება თქო, თორემ უფრო მაღალი პასადკით, რომ უფრო რთულ ადგილას გაივლი ფაქტია... დალიფტვა ტრაექტორიის შეცვლის საშუალებას გაძლევს და არა ხოდის გაზრდის ან რაიმე მაგდაგვრის... |
|
|
![]() ![]() |