IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა
bondzgi1
გამოხმაურება Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში.
სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა.
ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Matador
გამოხმაურება Sep 20 2009, 11:49
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(PAINKILLER @ 20th September 2009 - 13:42) [snapback]36307[/snapback]
მუღამიც მაგაშია რომ უტურბინოს უფრო რბილი პრუჟინები აქვს და უფრო ნაკლები შანსი აქვს დიაგონალკის აკიდების და როცა დალიფტავ, სხვა ტრაექტორიითაც შესძლებ წასვლას, უფრო მეტი საშუალება გექნება რომ დიაგონალკაზე არ შეჯდე


აბსოლუტურად სხვა და სხვა განზომილებაში ვსაუბრობთ...

ხოდი სხვაა ხოლო პასადკა სხვა... მე მაქვს საუბარი იმაზე, რომ ერთი და იგივე ტრაექტორიაზე სხვაობა არ ექნება თქო, თორემ უფრო მაღალი პასადკით, რომ უფრო რთულ ადგილას გაივლი ფაქტია...

დალიფტვა ტრაექტორიის შეცვლის საშუალებას გაძლევს და არა ხოდის გაზრდის ან რაიმე მაგდაგვრის...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bondzgi1   სუბარუს "ლიფტინგი"   Sep 4 2009, 10:27
zimbo   დიდი სიძნელე არ არ...   Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1   Sep 4 2009, 10:38
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge