![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 20th September 2009 - 15:23) [snapback]36340[/snapback] ჰა?? მერე უტურბინო რა შუაშია დალიფტვასთან? შენ ამბობდი უტურბინო ვერ ავაო იქ სადაც მე ავედიო და მაინც რატომ ვერ ავა? უფრო რბილი პრუჟინები აქვს და მეტი მოჭიდება ექნება პახოდუ დაბლებიდან თორქი მეტი აქვს, ავტომატისთვის კი ეგ უკეთესია მარაზმში გადადიხარ უკვე... რას ქვია ვერ ავა თქო... მე ვიკითხე ჯერ ეს ერთი აბა ცადეთ თქო და კიდევ ცადეთ ისე, რომ ნაკლები დიაგონალკები აიკიდოთ თქო... ხოლო ასვლით კიდევ ცალკე თემაა აქტივე ავდ ავა თუ ვერა... აი რაცკერა რას იზავს მანდ ძალიან მაინტერესებს... ცალფაზიანის ძმაკაცებზე რომ აღარაფერი ვთქვა ![]() მე იმას ვამბობ, რომ დალიფტვაა თუ რა არის, ფორესტერის ხოდი იგივე დარჩება, გინდ ტურბინიანზე გინდ უტურბინოზე და დიაგონალკაზე ყოველთვის ერთნაირად დაეკიდებიან თქო... მე ეგრე მგონია და თუ ვცდები რავი აბა... ![]() გამოვიდეს ამინდი და ისევ მივადგეთ იმ კლდეს, რა პრობლემააა?! ![]() |
|
|
![]() ![]() |