![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ამ პრობლემაზე არაა თემა და საჭიროდ ჩავთვალე რომ გამეხსნა. სამწუხაროდ ჩემს თავზეც გამოვცადე ამ სოლენოიდის გაფუჭება. მოკლედ არ შეშინდეთ ხტ-ს პატრონებო მარა ცნობილი თემაა რო 2002 იან მოდელ ხტ ებს ეს სოლენოიდი ებრიდებათ ხშირად და ამის გამო ეს კარობკები გარკვეული წუნით გამოირჩევა, პრობლემა არაა საშიში და მოგვარებადია. უბრალოდ ამ სოლენოიდის შოვნა ცოტა ძნელია ჩვენთან.
სიმპტომებს რაც შეეხება: პრობლემის კოდია p-0768. კარობკა განსხვავებით წინა მოდელებისა( წინა მოდელები მესამეთი დადიან ავარიულ რეჟიმში) დადის სულ პირველი სიჩქარით. აციმციმებს ეკო (მწვანე) ნათურას პრიბორზე.ფაქტიურად მოძრაობა შეუძლებელია ასეთ პირობებში. ჩემი პიპია ასე შვება და თუ ვინმე ხტ-ს პატრონს ქონია ამდაგვარი პრობლემა თქვას კიდე რა ემართება. ეგება ვინმე დამეხმაროთ ამ ნაწილის შოვნაში, ან გამოწერაში. აბა თქვენი იმედი მაქვს ლომებო. HELP HELP HELP თან მგონი ამერიკულის დაიაპონური კარობკების სხვადასხვაა. აი ამერიკულის დიაგრამა ![]() ასეთი იაპონურის მინდა . ანუ რომელია ეს შიფტსოლენოიდი , რაფერია რო მითხრას ვინმემ. გადავატრიალე მთელი ფორუმები და ვერ ვპოულობ იაპონურისას ამის დედა ვატირე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ხრინწო ნუ ნერვიულობ ალბათ ამ ყინვაში და ჭყაპში კონტაქტს დაენძრა
ციტატა Слушайте сюда: отдельно соленоид на коробку найти очень сложно, можно б/у. Т.к. Subaru продает всю клапанную сборку вместе. Подходит один в один соленоид от MAZDA 'ы (от какой мазды незнаю). Но я уже себе второй поставил. Сначала у меня вылетел соленоид "С", а следом и соленоид "D".
Везде где неспрашивал все дилетанты говорят, что у субарей болезнь по соленоидам. После того как у меня накрылся второй я начал задумываться почему так и исследовать почему они могут выходить из строя. Первое что я обнаружил, что один из проводов к соленоидам которые я менял были на половину переломаны (а у одного вообще оборвался в последствии). Я думаю был хреновый контакт вот сожгло обмотку в соленоиде. Сегодня буду менять все провода клапанной группы на термо и агрессивно стойкие медные. Второй момент о котором я подумал это очень высокая температура в коробке. Возможно что из-за этого они выходят из строя. Буду думать об дополнительном охлаждении. Для тех у кого накрылся клапан (соленоид) --> найти очень просто: вскрываешь поддон коробки, там сразу увидите клапанную группу. По очереди цешкой (тестером) прозваниваешь их , у них у всех должно быть сопротивление около 4 Ом, если его вообще нет то это межветковое замыкание, если больше 4,2 или бесконечность то это разрыв обмотки клапан можно выбросить. Ну пока всё! |
|
|
![]() ![]() |