IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა
bondzgi1
გამოხმაურება Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში.
სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა.
ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
FEOLA
გამოხმაურება Sep 20 2009, 17:25
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




რავა ყველაფერი ოფია კაცო!!! მაინ და მაინც ყველა პოსტში ლიფტინგი უნდა მოიხსენიო?

მე პირადად რო ვიცოდე რო დალიფტვა ნაწილებს არაფერს ავნებს(ყუმბარებს სტერჟინებს და ა.შ.) ეხლავე დავიწყებდი მაგაზე ჩალიჩს. მაგრამ აქ მოსაზზრებები გამოითქვა, რო ჩემ 17-იან დისკებზე ისედაც დიდი ნაგრუზკა ადგება ყუმბარებს და მერე საერთოდ დაერხევაო და მაგიტო ვიკავებ თავს , თორე დიდი სიამოვნებით ვიზამდი მაი ამბავს!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bondzgi1   სუბარუს "ლიფტინგი"   Sep 4 2009, 10:27
zimbo   დიდი სიძნელე არ არ...   Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1   Sep 4 2009, 10:38
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge