![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
რავა ყველაფერი ოფია კაცო!!! მაინ და მაინც ყველა პოსტში ლიფტინგი უნდა მოიხსენიო?
მე პირადად რო ვიცოდე რო დალიფტვა ნაწილებს არაფერს ავნებს(ყუმბარებს სტერჟინებს და ა.შ.) ეხლავე დავიწყებდი მაგაზე ჩალიჩს. მაგრამ აქ მოსაზზრებები გამოითქვა, რო ჩემ 17-იან დისკებზე ისედაც დიდი ნაგრუზკა ადგება ყუმბარებს და მერე საერთოდ დაერხევაო და მაგიტო ვიკავებ თავს , თორე დიდი სიამოვნებით ვიზამდი მაი ამბავს!!! |
|
|
![]() ![]() |