![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 450 რეგისტრ.: 14-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 729 ![]() |
ჩამოყვანილია 2011 წლის იანვარში, არის იაპონური უტურბინო 2.5 იან ძრავით, ტყავის სალონით, აბაგრევებით, კრუიზით, ბიქსენონებით, აყენია პულტიდან დამქოქი, მანქანას არააქვს არანაირი პრობლემა.
ხო კიდევ აყენია 4 თაობის გაზის აპარატურა, 16 იანი ბალონით. აპარატურასთან ერთად ფასი იქნება 5$, გარეშე 4$ არის 2000 წლიანის კუზაო აქ 99 ჩამიწერეს. შესაძლებელია გაცვლა ტურბინიან ფორიკაში, გაზის სისტემას არ ვაყოლებ ოღონდ. http://myauto.ge/car_details.php?car_id=3459829 http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=4276 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 258 რეგისტრ.: 28-October 10 მომხმარებელი № 1,554 ![]() |
z_gochi
ჯიგარო მეც ტ-25 მყავს 2001 წლიანი და რასაც წერ გეთანხმები, 2.5 მატორი და იმენნა იაპონიიდან სხვა სამყაროა! ![]() ბოდიში რომ ვაოფებ, შეგიძლია ახლო მომავალში სურათი დადი შენი საბარგულის? ანუ ბალონი როცა დევს რა ადგილი რჩება ეგ მაინტერესებ და თუ არის შესაძლებელი, შენი დაკვირვებით რახან გაქვს უკვე გაზი, რომ ეგ ბალონი ან 2 პატარა ბალონი ბაგაჟნიკის დაბლა რომ ჩაიდოს, იქ სადაც ბუბლიკია და ნუ კიდე ყველაფერი რომ გააუქმო დაბლა, კლუჩების ადგილები და ასე შემდეგ???? კიდევ ერთხელ ბოდიში გაოფებისათვის, ვინმემ ამის შესახებ თუ იცით მომწერეთ ან მიმითითეთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |