![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 584 რეგისტრ.: 18-February 10 მდებარ.: USSR მომხმარებელი № 836 ![]() |
ხომ არ იცით იმპრეზაზე როგორ უნდა იდგეს წინა და უკანა საბურავები?
რამდენ პროცენტზე უნდა იყოს დახრილი წინა და უკანა თვლები? სპორტულ ვარიანტში რაღათქმაუნდა როგორც ვიცი სხოდსაც უნდა შეცვლა სნოსის თავიდან ასაცილებლად |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
კარგი დაკლაბრირებული აპარატი ვაკის თეგეტაში აქვთ. პროსტა ზარმაცები არიან და თავზე უნდა დაადგე და თვინი უბურღო რო დაგისვას ზუსტად ისე როგორც გინდა და არა ისე რო ეს არაფერი არაა, ვერ შეამჩნევო.
თU ყველაფერი სტოკი გაქვს, მაშინ წინ -1.3 ზე მეტს ვერ გაშლი რაზვალს და გაწიე სანამდეც გავა. სხაჟდენიე აცილებლად 0. დალშე უკვე საბურავების წნევით გააკონტროლებ ბალანსს. |
|
|
![]() ![]() |