![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 146 რეგისტრ.: 17-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 394 ![]() |
გამარჯობათ, მამაჩემს ყავს Mitsubishi airtek. 2.4 GDI ძრავით. ცივზე რო ქოქავს ტახომეტრი მაგრად თამაშობს და ქრება კიდეც გაზი თუ არ მიახმარა. ცხელზე დადის ჩვეულებრივად. კომპიუტერმა არაფერი არ აჩვენა. ვერავინ ვერ გაიგო რა ჭირს. ვინმეს ხომ არ გქონიათ ესეთი პრობლემა ან ხომ ვერ მიმასწავლით ვინ ერკვევა ამ მანქანებში კარგად რომ მივუყვანო.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
ციტატა თუ მაგაზე კარგად იმუშავებს პირადად ჩემთვის არანაირი ![]() ![]() საწვავის ამბავი არმგონია, არც ვოზდუხამერის, maxouni იმ რაც გითხრათ ის ცადეთ, ჩემიც მასე დილით უთამაშებს ტახომეტრი სანამ გათბება მარა მივეჩვიე უკვე, სუბარუზე ბევრისგან გამიგია რო თამაშობდეს. მიტსუზე არ უნდა თამაშობდეს, GDI ის პრობლემა ხო არ გაქვს რამე ? ცოტა საწვავი როა ბაკში რამეს მანქანის მუშაობაში სხვაობას ხო არ ატყობ, ან არასტაბილურ მუშაობას ხალასტოიზე ან რამე ეგეთი. კი რეგულატორი იგივე კლაპანი. |
|
|
![]() ![]() |