![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
2008 იან მანქანაზე ჩეკი უნთებს და კატალიზატორის დაჩიკი არის გამოსაცვლელი. ნუ ეგ გასაგებია მარა ამასთან ერთად არ მუშაობს მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა და კრუიზ კონტროლი.
შEსაძლებელია ეს ყველაფერი ერთ რამეზე იყოს დამოკიდებული ამ დაჩიკზე??? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(iPod @ 14th February 2012 - 23:31) [snapback]366904[/snapback] მოკლედ მთლიანი კატალიზატორი ყოფილა შესაცვლელი და შეიძლება მაგის გამო იყოს ეგ ორივე ეგრე? კატალიზატორი შეუძლია გამოყაროს, მაგრამ ასე მალე რამ მოკლა კატები?ციტატა(iPod @ 14th February 2012 - 23:31) [snapback]366904[/snapback] მოკლედ ესე მითხრა ერთმა რო კატალიზატორის გამო ტრექშენ კონტროლი და კრუიზ კონტროლი ავარიულ რეჟIმში შეიძლება იყოს და არ მუშაობსო. არი ეგეთი რამე შანსი ????? შანსი არის კი არა ნამდვილად ეგრეა, მანდ ნებისმიერი ჩეკის დროს ითიშება კრუიზიც, თრექშენიც და ყველაფერი. კატალიზატორის გამოყრის შემთხვევაში უაკანა ლამბდას დასჭირდება მოტყუება მაგრამ თუ არ უშველა მერე სხვა გზებიც არის. თუ მანქანა ტურბინიანია მაგის ჩეკის ჩაქრობა შეიძლება, უბრალოდ ცოტა ძვირი დაჯდება (2007-ის მერე ძვირი ჯდება) |
|
|
![]() ![]() |