![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 4th February 2010 - 14:11) [snapback]87439[/snapback] რაღაც ვერ ვპოულობ მაგ ლოგს იქნებ ლინკი დადო. http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...ost&p=78120 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 4 2010, 15:18) [snapback]87481[/snapback] მახო მანდ პირველ ლინკს შაკო კი აწერეია მაგრამ ამ JEY 16-01-2010 19h38m38s ფაილს მაწერინებს აი მეორე ლინკი ჯეი რომ აწერია მკვდარია. რაც შეეხება ამ ფაილს ჩემი აზრით ლამდა თითქმის მკვდარია. ლამდაზე სიგნალი ძალიან ნელა იცვლება დიდხანს ფიქრობს. შეგიძლია ჩემ ლოგს შეადარო და დააკვირდი Air/Fuel Correction განსაკუთრებით. კიდევ მე დილით ჩავწერე დაქოქვის წინ ჩავრთე და სადღაც 55 გარადუსამდე ეკუ ლამდას საერთოდ არ უყურებს . http://myftp.ge/download.php?id=93BEF0451 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 17:57) [snapback]367206[/snapback] რატომ ვარ შარზე? თუ შემსვლელი ტრუბიდან, მაფის მერე იპარავს ჰაერს აბა როგორ გამოდის? ეგრე გამოდის მაგრამ ამ შემთხვევაში მაგაზე არ იყო საუბარი.ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 17:57) [snapback]367206[/snapback] პირველი ტურბინის დაბერვაზე არ მაქვს საუბარი. შენ რომ არ გაქვს ჩვენ გვაქვს, სწორედ ეგ იყო იმ მანქანის პრობლემა ციტატა(Black Jo @ 15th February 2012 - 17:57) [snapback]367206[/snapback] არა, მაშინ რომ დავლოგეთ და პირველი ტურბინის წნევა რომ განსხვავებული იყო მეორესთან შედარებით მაგ პონტში ვიკითხე შენთან სულ სხვა პრობლემა იყო, შენთან თვინ რეჟიმში მეორე ტურბინა ასწრებდა პირველს |
|
|
![]() ![]() |