IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ფორესტერის უკანა ნაწილის აწევა, ზამბარების ალტერნატივა
Joker
გამოხმაურება May 12 2009, 23:58
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




იტოგში გავზომეთ მე და სადრომ (დარლომ) ამ დღეებში ამორტიზატორები და იყო ასეთი სურათი.
მანქანის უკანა ნაწილი იყო 3.8 სმ-თი დაბალი ვიდრე წინა.
და როგორც გავარკვიე უკანა ნაწილი უნდა იყოს 2 სმ-თი მაღალი (და მერე როგორც გაირკვა სტი-ზე ერთ სიმაღლეზეა უკანაც და წინაც).
ხოდა მოვხსებით ამორტიზატორები, ბევრი ვერსია მქონდა. რეზინები გაცვეთილი, შაპკები გადაღუნული, და პრუჟინები sad.gif
კაროჩე ყველაფერი იყო საკაიფოდ. ერთადერთი პრუჟინები იყო დამჯდარი, თან ისე რომ თვისება დაკარგული არ ქონდა, ანუ ამ დღეებში მომიწია დატვირთვა და მოვკალი მანქანა მაგრამ ისევ იმ პოზიციაში დაბრუნდა როგორც იყო. მე მეგონა დაიწეოდა უფრო, დარბილდა საშინლად sad.gif
კაროჩე გამოსავალი უნდა მენახა . როგორც მე ახლობელმა ხადავიკმა მითხრა პრუჟინას თუ ამოუდებ რამესო, ნახევარი ასაწევი სიმაღლის უნდა ამოუდოვო პრუჟინასო. ხოდა 4სმ + 2 გამოვიდა 6 გამოვიდა და 1.6 სმ-იანზე სქელი რეზინა (კაპრონიანი) არ არსებობს sad.gif
ხოდა თან 3 სანტიმეტრიანის ამოდება მარაზმია. იმიტომ რომ პრუჯინას ხოდი აღარ რჩება. ხოდა წავედი და პახოდუ დავიწყეთ ფიქრი. კაროჩე ტვინს გიბურღავთ. მივადექი ელიავას დაშლილებს შტანგელით, რულეტკით და ჩემ პრუჟინით.
კაროჩე ძალიან ბევრი პრუჟინის მორგება შეიძლება.
მე გადავწყვიტე ამოღო ბმვ - პიწოტკის წინა პრუჟინა (ლისიჩკის უფრო გავს, მაგრამ ვიტოკები აქსვს როგორც ფორიკას მე გადავწყვიდე უფრო მეტიანი გამეშვა) რომელიც იყო 0.3-0.4 მმთი უფრო სქელი (პრუტოკის სისქეზე მაქვს საუბარი).
და თვითონ ვიტოკი ცოტა უფრო ნაკლები დიამეტრის იყო ვიდრე ჩემი sad.gif
მაგრამ ის ფაქტი რომ ცოტა სქელი იყო თვითონ მასალა და მეტი ვიტოკები ქონდა (ჩემსას ქონდა 5.5 იმას 7) ჩავთვალე უფრო დადებით ფაქტორად.
კაროჩე იქვე სვარშიკს ოდნავ გავაფართოვებინე ის მონაკვეთი რომელიც ჯდებოდა შაპკაში და წამოვედით.
დავზბორეთ ამორტიზატორები და მივაყენეთ (საკმაოდ ბევრი ვიჩალიჩეთ დაზბორვაზე, მოხსნა დაყენება შუსტრად მოხდა).
იტოგში თავიდან რომ დავაყენეთ (ეგრევე შევძვერით ბაგაჟნიკში და ვიხტუნავეთ, პრუჟინების რეალურ ზომაზე დასაჟენად) ხოდა ზომა დაჯდა უკანა ნაწილი + 2 სმ
ანუ რაც მინდოდა.
მერე გავიარეთ საკმაოდ პრობლემატურ ადგილებში დიდ და საშუალო სიჩქარით (სერიოზულ იამკებზე).

ეხლა დასკვნა
უკანა ნაწილი გაგრუბდა იმასთან შედარებით რაც იყო (მანქანა გახდა უფრო ინფორმატიული, არავითარი ზედმეტი დვიჯენიები, სერიოზიმ იამკებზეც იგივე პონტში გადადის როგორც ბუგაროკზე, არ იგრძნობა, ანუ არ ვიცი სტი-ის პარტონები მიხვდებიან smile.gif და სხვებიც).
მაგრამ ოდნავ, და დიდი პლიუსი ის არის რომ პრუჟინა არის მეტ ვიტოკიანი, ხოდი საკაიფო აქვს რაც ნიშნავს, რომ გაფუჭების შანსი ნაკლებია და პახოდუ ნაგრუსკასაც გაუძლებს. (მემგონი დავწერე უკვე, მეპატიება დავიღალე ძალიან)
ეხლა რაც გამიტყდა.
მაგ გასეირნების შემდეგ რომ შევხედეთ სიმაღლეს გაირკვა, რომ სიმაღლე იყო თანაბარი წინ და უკან (ანუ ზაშიტნიკი წინ აქვს კრილოს შიგნიდან და უკან ზევიდან, და ეს წინა ნაწილი ემთხვეოდა უკანას, პლასტმასის გამოკლებით) ანუ სტი-ის უკანა ამორტიზატორი აქვს უფრო მოკლე ვიდრე სხვებს, გაჩერებულზე ნელნელა უკანა ნაწილი იწეოდა ზევით biggrin.gif
მე ვარ კმაყოფილი biggrin.gif
დრო გვაჩვენებს როგორ მოიქცევა მანქანა
(არ გავს დრომის ლაით აბზორს biggrin.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Dzebo
გამოხმაურება May 16 2009, 07:39
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,013
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 15




Joker+

სურათები და რამდენი ტუგრიკი დაგიჯდა დაპოსტე რა ძმა!
ხო კინაღამ დამავიწყდა-ეხლა მოსახვევებში როგორ იქცევა მანქანა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება May 16 2009, 10:01
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




ციტატა(sdzebo @ May 16 2009, 09:39) [snapback]3666[/snapback]
Joker+

სურათები და რამდენი ტუგრიკი დაგიჯდა დაპოსტე რა ძმა!
ხო კინაღამ დამავიწყდა-ეხლა მოსახვევებში როგორ იქცევა მანქანა?


სურათები არ გადამიღია
განსაკუთრებული არაფერი ყოფილა. და არ მეგონა თუ სურათები ვინმეს დააინტერესებდა sad.gif
რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია ჩამოწერილია ის ინსტრუმენტები რომლებიც დაგჭიდრებათ.
ფასის ამბავში შემდეგი სიტუაციაა: 35 ლარი პრუჟინები, 10 ლარი სვარშიკი (ზედა მხარე ოდნავ გადავკეცე)
ეგ სულ 45 ლარი.

და სიარულს რაც შეეხება ძალიან მაგარია.
აღმაშენებელზე ვაყენებ მანქანას ტროტუარზე, ხოდა ადრე ვერ ჩამოვდიოდი წესივრად. ძალიან ნელა მიწევდა რომ არ ჩამოერტყა უკანა ნაწილი, სიმაღლის და უფრო მეტად სირბილის გამო.
ეხლა უკან იჯდა 3 კარგი მძიმე ადამიანი და წინაც 2, ჩამოვედი ისე რომ არც მიფიქრია სიფრთხილეზე.
ანუ რომ ჩამოხტა სულ ოდნავ დაიწია და გაჩერდა, აღარ ათამაშა ერთი ადგილი.

ანუ ამორტიზატორებსაც ინახავს.
ისე ცოტა მოსპორტულო ამორტიზატორები როცა გიყენია არ შეიძლება ძალიან დარბილებულ პრუჟინებით სიარული sad.gif

ხოდა მოსახვევებს რაც შეეხება ეგ ჩემი სტიქიაა , მანდ რა თქმა უნდა უკეთესობა მაგრა ეტყობა, სიჩქარე ეხლა საერთოდ არ იგრძნობა არც ბუგაროკებზე და არც მოსახვევებში.

მუღამი იმაშია რომ გაგრუბდა მაგრამ უკანა ბორბლებს ხოდი მაინც მოემატა, ორივე მიმართულებით.
იმის გამო რომ უფრო ბევრ ვიტოკიანი პრუჟინებია.

2 დღის წინ ვიყავი ჯვარზე და აუხვიე ზევით ანძებისკენ (მაგთია თუ ჯეოსელი არ ვიცი, შეიძლება ორივეც)
ხოდა ძალიან კმაყოფილი დავრჩი wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Joker+   ფორესტერის უკანა ნაწილის აწევა   May 12 2009, 23:58
Baal   საღოლ, გუშინ რაც გი...   May 13 2009, 10:15
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge