![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14 რეგისტრ.: 20-January 12 მომხმარებელი № 2,467 ![]() |
გადავწყვიტე ხუნდების გამოცვლა და ახლების დაყენება დაყენება. ინფორმაცია მოვიძიე და ხუბდების რამდენიმე ტიპი განვიხილე:
1) ორგანული- ეს არის რეზინის, კაუჩუკის და ასე შემდეგ ისეთი მასალის ხუნდები რისი გადაგდებაც შეიძლება რომ ბუნება არ დავაზიანოთ. პლიუსები: უხმაურო, ბუნებას არ აზიანებს, გახურება ეხმარება რომ უფრო კარგი მოჭიდება ჰქონდეს. მინუსები: მალე იცვითება, ბევრ მტვერს გამოყობს როცა იცვითება 2) კერამიკული-კერამიკა ბოჭკოვან ხუნდებთან ერთად უკვე რამის სტანდარტი გახდა სარბოლო მანქანებში რიგი მიზეზების გამო. პლიუსები:უხმაურო, უძლებს სიმხურვალეს ყველა სხვა ხუნდზე უკეთესად, ყველაზე გამძლე ხუნდები, არ აყენებს მტვერს თუ აყენებს ძაან ცოტას. მინუსები: ფასი, თუ სარბოლოდ არ იყენებთ მანქანას მაშინ უნდა გადაწყვიტოთ თუ გიღირთ მისი დაყენება. 3) მეტალის- მანქანების უმეტესობას სწორედ ესენი უყენია, გამოიყენება ფართოდ დიდი სატვირთო მანქანების, ჯიპებისათვის. პლიუსები:ძალიან იაფი, სწორედ ამის გამო გამოიყენება ის ფართოდ მწარმოებლების მიერ, ადვილად იტანს დატვირთვას. მინუსები: ხმაურიანი, მძიმე, სხვა ტიპის ხუნდებზე ძაან ცვითავს როტორს, კარგია მხოლოდ როცა გახურდება. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 417 რეგისტრ.: 14-November 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 551 ![]() |
და აქ ტუნინგი სად არის ვერ მივხვდი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(goga_ivana @ Feb 16 2012, 09:23) [snapback]367443[/snapback] და აქ ტუნინგი სად არის ვერ მივხვდი. +111111111 ტურნინგი მე ვიცი სტოკებს რო მოხსნი და აიპოდასნაირ ბრემბოებს რო დღლიწავ, თავისი მსერავი კალოდკებით. ![]() |
|
|