![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14 რეგისტრ.: 20-January 12 მომხმარებელი № 2,467 ![]() |
გადავწყვიტე ხუნდების გამოცვლა და ახლების დაყენება დაყენება. ინფორმაცია მოვიძიე და ხუბდების რამდენიმე ტიპი განვიხილე:
1) ორგანული- ეს არის რეზინის, კაუჩუკის და ასე შემდეგ ისეთი მასალის ხუნდები რისი გადაგდებაც შეიძლება რომ ბუნება არ დავაზიანოთ. პლიუსები: უხმაურო, ბუნებას არ აზიანებს, გახურება ეხმარება რომ უფრო კარგი მოჭიდება ჰქონდეს. მინუსები: მალე იცვითება, ბევრ მტვერს გამოყობს როცა იცვითება 2) კერამიკული-კერამიკა ბოჭკოვან ხუნდებთან ერთად უკვე რამის სტანდარტი გახდა სარბოლო მანქანებში რიგი მიზეზების გამო. პლიუსები:უხმაურო, უძლებს სიმხურვალეს ყველა სხვა ხუნდზე უკეთესად, ყველაზე გამძლე ხუნდები, არ აყენებს მტვერს თუ აყენებს ძაან ცოტას. მინუსები: ფასი, თუ სარბოლოდ არ იყენებთ მანქანას მაშინ უნდა გადაწყვიტოთ თუ გიღირთ მისი დაყენება. 3) მეტალის- მანქანების უმეტესობას სწორედ ესენი უყენია, გამოიყენება ფართოდ დიდი სატვირთო მანქანების, ჯიპებისათვის. პლიუსები:ძალიან იაფი, სწორედ ამის გამო გამოიყენება ის ფართოდ მწარმოებლების მიერ, ადვილად იტანს დატვირთვას. მინუსები: ხმაურიანი, მძიმე, სხვა ტიპის ხუნდებზე ძაან ცვითავს როტორს, კარგია მხოლოდ როცა გახურდება. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ეგ კალოდკა კი, და კერამიკა არ დააყენო, ქალაქში დაგამტვრევს.
ტუნინგს რაც შეეხება პირველ რიგში კარგი ჟიტკოსრი წინა უკანა რაც შეიძლება დიდი აპორნები (სუპრტებს არ აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა სტოკი მანქანისთვის) დალშე პროპორციის კლაპნის გაუქმება და გადაყვანა მექანიკურ მართვაზე დალშე ეგრეთწოდებული ბრონირებული ტრუბკები თუ გრავზე აპირებ სიარულს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14 რეგისტრ.: 20-January 12 მომხმარებელი № 2,467 ![]() |
ციტატა(bako @ Feb 16 2012, 10:06) [snapback]367450[/snapback] ეგ კალოდკა კი, და კერამიკა არ დააყენო, ქალაქში დაგამტვრევს. ტუნინგს რაც შეეხება პირველ რიგში კარგი ჟიტკოსრი წინა უკანა რაც შეიძლება დიდი აპორნები (სუპრტებს არ აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა სტოკი მანქანისთვის) დალშე პროპორციის კლაპნის გაუქმება და გადაყვანა მექანიკურ მართვაზე დალშე ეგრეთწოდებული ბრონირებული ტრუბკები თუ გრავზე აპირებ სიარულს მეტალის ხუნდებს მირჩევ? რა აქ ეგეთი განსაკუთრებული კერაამიკას რომ ქალაქში ვერ ივლი? |
|
|
![]() ![]() |