![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14 რეგისტრ.: 20-January 12 მომხმარებელი № 2,467 ![]() |
გადავწყვიტე ხუნდების გამოცვლა და ახლების დაყენება დაყენება. ინფორმაცია მოვიძიე და ხუბდების რამდენიმე ტიპი განვიხილე:
1) ორგანული- ეს არის რეზინის, კაუჩუკის და ასე შემდეგ ისეთი მასალის ხუნდები რისი გადაგდებაც შეიძლება რომ ბუნება არ დავაზიანოთ. პლიუსები: უხმაურო, ბუნებას არ აზიანებს, გახურება ეხმარება რომ უფრო კარგი მოჭიდება ჰქონდეს. მინუსები: მალე იცვითება, ბევრ მტვერს გამოყობს როცა იცვითება 2) კერამიკული-კერამიკა ბოჭკოვან ხუნდებთან ერთად უკვე რამის სტანდარტი გახდა სარბოლო მანქანებში რიგი მიზეზების გამო. პლიუსები:უხმაურო, უძლებს სიმხურვალეს ყველა სხვა ხუნდზე უკეთესად, ყველაზე გამძლე ხუნდები, არ აყენებს მტვერს თუ აყენებს ძაან ცოტას. მინუსები: ფასი, თუ სარბოლოდ არ იყენებთ მანქანას მაშინ უნდა გადაწყვიტოთ თუ გიღირთ მისი დაყენება. 3) მეტალის- მანქანების უმეტესობას სწორედ ესენი უყენია, გამოიყენება ფართოდ დიდი სატვირთო მანქანების, ჯიპებისათვის. პლიუსები:ძალიან იაფი, სწორედ ამის გამო გამოიყენება ის ფართოდ მწარმოებლების მიერ, ადვილად იტანს დატვირთვას. მინუსები: ხმაურიანი, მძიმე, სხვა ტიპის ხუნდებზე ძაან ცვითავს როტორს, კარგია მხოლოდ როცა გახურდება. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
ციტატა(bako @ 16th February 2012 - 10:06) [snapback]367450[/snapback] დალშე პროპორციის კლაპნის გაუქმება და გადაყვანა მექანიკურ მართვაზე და ე.წ. brake bias-ს დაარეგულირებ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(NetDevil @ Feb 16 2012, 17:40) [snapback]367712[/snapback] და ე.წ. brake bias-ს დაარეგულირებ? კი, სიტყვაზე ჩვენებურ ჯიბის პარნებზე ძაან უკან გადაწევ რო მოსახვევში პატარა რუჩნოის ეფექტით შეხვიდე. ტრეკზეც მოირგებ კარგად მოსახვევების ტიპის მიხედვით. მოკლედ კარგი რაღაცაა, მარა მერე მანქანა ცოოტა აპასნი ხდება, მიუხედავად იმისა უკან გაქვს თუ არა გადაწეული. ქარხნული პროპორციის კლაპანი არ უშვებს იმ ფაქტს, რომ ჯერ უკანები დაიბლოკოს და მერე წინები. მისი გაუქმებით ეგ ვარიანტი, ანუ მოცურება უკვე მოსული პონტია ![]() უკანა ტორმუზებს რო მივხედავ, მერე მაგას დავაყენებ აუცილებლად. აბა არავის უნდა ძაან იაფად უკანა 2 პორშინიანები? ![]() |
|
|
![]() ![]() |