IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მუხრუჭების ტუნინგ, განვიხილოთ სამუხრუჭე სყსტემა და მისი გაუმჯობესება
bestawd
გამოხმაურება Feb 16 2012, 00:13
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14
რეგისტრ.: 20-January 12
მომხმარებელი № 2,467




გადავწყვიტე ხუნდების გამოცვლა და ახლების დაყენება დაყენება. ინფორმაცია მოვიძიე და ხუბდების რამდენიმე ტიპი განვიხილე:
1) ორგანული- ეს არის რეზინის, კაუჩუკის და ასე შემდეგ ისეთი მასალის ხუნდები რისი გადაგდებაც შეიძლება რომ ბუნება არ დავაზიანოთ. პლიუსები: უხმაურო, ბუნებას არ აზიანებს, გახურება ეხმარება რომ უფრო კარგი მოჭიდება ჰქონდეს. მინუსები: მალე იცვითება, ბევრ მტვერს გამოყობს როცა იცვითება

2) კერამიკული-კერამიკა ბოჭკოვან ხუნდებთან ერთად უკვე რამის სტანდარტი გახდა სარბოლო მანქანებში რიგი მიზეზების გამო. პლიუსები:უხმაურო, უძლებს სიმხურვალეს ყველა სხვა ხუნდზე უკეთესად, ყველაზე გამძლე ხუნდები, არ აყენებს მტვერს თუ აყენებს ძაან ცოტას. მინუსები: ფასი, თუ სარბოლოდ არ იყენებთ მანქანას მაშინ უნდა გადაწყვიტოთ თუ გიღირთ მისი დაყენება.

3) მეტალის- მანქანების უმეტესობას სწორედ ესენი უყენია, გამოიყენება ფართოდ დიდი სატვირთო მანქანების, ჯიპებისათვის. პლიუსები:ძალიან იაფი, სწორედ ამის გამო გამოიყენება ის ფართოდ მწარმოებლების მიერ, ადვილად იტანს დატვირთვას. მინუსები: ხმაურიანი, მძიმე, სხვა ტიპის ხუნდებზე ძაან ცვითავს როტორს, კარგია მხოლოდ როცა გახურდება.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
NetDevil
გამოხმაურება Feb 16 2012, 16:40
გამოხმაურება #2


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




ციტატა(bako @ 16th February 2012 - 10:06) [snapback]367450[/snapback]
დალშე პროპორციის კლაპნის გაუქმება და გადაყვანა მექანიკურ მართვაზე

და ე.წ. brake bias-ს დაარეგულირებ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Feb 16 2012, 19:48
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(NetDevil @ Feb 16 2012, 17:40) [snapback]367712[/snapback]
და ე.წ. brake bias-ს დაარეგულირებ?



კი,
სიტყვაზე ჩვენებურ ჯიბის პარნებზე ძაან უკან გადაწევ რო მოსახვევში პატარა რუჩნოის ეფექტით შეხვიდე. ტრეკზეც მოირგებ კარგად მოსახვევების ტიპის მიხედვით. მოკლედ კარგი რაღაცაა, მარა მერე მანქანა ცოოტა აპასნი ხდება, მიუხედავად იმისა უკან გაქვს თუ არა გადაწეული. ქარხნული პროპორციის კლაპანი არ უშვებს იმ ფაქტს, რომ ჯერ უკანები დაიბლოკოს და მერე წინები. მისი გაუქმებით ეგ ვარიანტი, ანუ მოცურება უკვე მოსული პონტია smile.gif

უკანა ტორმუზებს რო მივხედავ, მერე მაგას დავაყენებ აუცილებლად.

აბა არავის უნდა ძაან იაფად უკანა 2 პორშინიანები? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bestawd   მუხრუჭების ტუნინგ   Feb 16 2012, 00:13
goga_ivana   და აქ ტუნინგი სად ა...   Feb 16 2012, 08:23
xrinco  
ციტატ...   Feb 16 2012, 11:59
shako_tevzuka   ტუნინგი თუ გინდა 1000...   Feb 16 2012, 12:38
AnDreee   თუ არ გახურდა არ იჭ...   Feb 16 2012, 13:38
crimson   bestawd

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge