![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2 რეგისტრ.: 15-February 12 მომხმარებელი № 2,530 ![]() |
სუბარუ ლეგასის დათრევას ვაპირებ, პრაბეგი აქვს 90 000 ჩემმა ძმაკაცებმა მითხრეს არ გინდაოო მაგას 100 000 ის მერე ტურბინებზე ექმნება პრობლემაო თან მატორს 180 000 შეუძლია მეტი არაოო და იქნებ მიტხრათ რა ვქნა, არადა სუბარუს მუღამი მაქვს ძაან. რაც ვნახე რო 4.4 პიცოტ მექანიკას თავზე დააფარა. მითხარით რა ვქნა , რამე მირჩიეთ რა
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(subfan @ 17th February 2012 - 02:53) [snapback]368004[/snapback] სუბარუ ლეგასის დათრევას ვაპირებ, პრაბეგი აქვს 90 000 ჩემმა ძმაკაცებმა მითხრეს არ გინდაოო მაგას 100 000 ის მერე ტურბინებზე ექმნება პრობლემაო თან მატორს 180 000 შეუძლია მეტი არაოო და იქნებ მიტხრათ რა ვქნა, არადა სუბარუს მუღამი მაქვს ძაან. რაც ვნახე რო 4.4 პიცოტ მექანიკას თავზე დააფარა. მითხარით რა ვქნა , რამე მირჩიეთ რა )) :drinks : ციტატა(shreketa @ 17th February 2012 - 10:27) [snapback]368028[/snapback] მანქნა კარგად შეამოწმე და თუ კარგი იქნება იყიდე +1 ისე ხშირად ტურბინები უფრო დიდ ხანს ძლებს ხოლმე ვიდრე ძრავები ![]() მაღალი ხარისხის ზეთი უნდა და მაღალი ოქტანობის ბენზინი, ხსვა პრეტენზიები დიდად არ აქვს ![]() ისე ლეგასი კლასით რაღა თქმა უნდა ფორესტერსაც და იმპრეზასაც ჯობია, მაგრამ 2 ტურბინის გამო უფრო რთული სისტემა აქვს და გაუმართაობის შემთხვევაში უფრო რთული მოსაწესრიგებელია P.S. ძრავის რემონტიც არაა მოუგვარებელი პრობლემა ![]() |
|
|
![]() ![]() |