![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მეგობრებო,
მგონი მიხვდით უკვე რაზეცაა საუბარი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ ორ მოდიფიკაციასთან დაკავშირებით. დავახასიათოთ რა უპირატესობები აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში და რომელი უკეთესია ექსპლუატაციის თვალსაზრისით... მოკლედ ვწერთ ყველაფერს რაც ვიცით ![]() ![]() ეს ისე, ძველი ვიძიო ![]() მადლობა -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Gianni @ 17th February 2012 - 14:42) [snapback]368098[/snapback] მგონი მიხვდით უკვე რაზეცაა საუბარი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ ორ მოდიფიკაციასთან დაკავშირებით. დავახასიათოთ რა უპირატესობები აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში და რომელი უკეთესია ექსპლუატაციის თვალსაზრისით... ვისაც ყავს ისინი უკეთ დაწერენ, მაგრამ მე რაც ვიცი იმას გეტყვი ტურბინიანი უფრო სწრაფია და უფრო ეკონომიური ვიდრე 3.0 ატმო 3.0 ატმო ბევრად უპრობლემო ძრავია, პლიუს ცეპზეა რომლის რესურსიც 3-ჯერ მეტია ვიდრე ჩVეულებრივი რემნის 3.0-ში უფრო მეტი ზეთი ჩAდის ვიდრე 2.0-ში ![]() 3.0-ს 6 სვეჩი აქვს და 2.0-ს 4 ![]() ტრასაზე ავტობანზე 3.0 უფრო კომფურტულია, რადგან მაღAლ სიჩქარეზე და აბაროტებზე ტურბინას ჩAრთვა არ ჭირდება და მიდიხარ გემივით, მაგ დროს ეგ უფრო ეკონომიური გამოდის (მემგონი) 3.0-ები ავტომატიკა ტურბინიან ფორესტერებზე ცოტათი კარგად დადიან ზოგადად 3.0-ებს უფრო მეტი კომფორტის ელემენტები უნდა ქონდეს ვიდრე 2.0-ებს |
|
|