![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მეგობრებო,
მგონი მიხვდით უკვე რაზეცაა საუბარი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ ორ მოდიფიკაციასთან დაკავშირებით. დავახასიათოთ რა უპირატესობები აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში და რომელი უკეთესია ექსპლუატაციის თვალსაზრისით... მოკლედ ვწერთ ყველაფერს რაც ვიცით ![]() ![]() ეს ისე, ძველი ვიძიო ![]() მადლობა -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,861 რეგისტრ.: 4-November 09 მომხმარებელი № 529 ![]() |
ციტატა გასწრება-გამოსწრება ნაკლებად მაინტერესებს მაშინ ყველას ჯობია 2.0 R მექანიკა...190PS....AT 180 პს აქვს.. საკმაოდ ეკონომიურია თან.... 2.0 გტ ჯობია ექსპლუატაციაში 3.0-ს...მიუხედავად იმისა, რომ ტურბოა |
|
|