![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მეგობრებო,
მგონი მიხვდით უკვე რაზეცაა საუბარი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ ორ მოდიფიკაციასთან დაკავშირებით. დავახასიათოთ რა უპირატესობები აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში და რომელი უკეთესია ექსპლუატაციის თვალსაზრისით... მოკლედ ვწერთ ყველაფერს რაც ვიცით ![]() ![]() ეს ისე, ძველი ვიძიო ![]() მადლობა -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
Gianni
ზოგადად 3.0ები ყველას გონია ნაკლებად პრობლემური იმის გამო რო ტურბინა არაქვს მარა ეგრე არაა. ელემენტარულად 2.0ზე რაცარუნდა უქნა წყალს არ გაგიცხელებს და 3.0ის პატრონებმა დაწერონ 3.0 როგორ იქცევა. მოკლედ 2.0-ს გირჩევ და ტურბინა გინდა თუ არა შენ გადაწყვიტე. ციტატა(crimson @ 17th February 2012 - 13:58) [snapback]368110[/snapback] ზოგადად 3.0-ებს უფრო მეტი კომფორტის ელემენტები უნდა ქონდეს ვიდრე 2.0-ებს ეგ კი. ციტატა(crimson @ 17th February 2012 - 13:58) [snapback]368110[/snapback] 3.0 ატმო ბევრად უპრობლემო ძრავია, პლიუს ცეპზეა რომლის რესურსიც 3-ჯერ მეტია ვიდრე ჩVეულებრივი რემნის მერე ცეპის ბაშმაკის გამოცვლას, ან ცეპის დაჭიმვას რემნის გამოცვლა რო ჯობია 3ჯერ არ იცი? ![]() |
|
|