![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მეგობრებო,
მგონი მიხვდით უკვე რაზეცაა საუბარი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ ორ მოდიფიკაციასთან დაკავშირებით. დავახასიათოთ რა უპირატესობები აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში და რომელი უკეთესია ექსპლუატაციის თვალსაზრისით... მოკლედ ვწერთ ყველაფერს რაც ვიცით ![]() ![]() ეს ისე, ძველი ვიძიო ![]() მადლობა -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
mixa
ციტატა(mixa @ 17th February 2012 - 15:59) [snapback]368133[/snapback] ელემენტარულად 2.0ზე რაცარუნდა უქნა წყალს არ გაგიცხელებს და 3.0ის პატრონებმა დაწერონ 3.0 როგორ იქცევა. რომელ ახალ 3.0-ს ადუღEბია წყალი, არ გადამრიო ტო საიდან მოიტანე ? ციტატა(mixa @ 17th February 2012 - 15:59) [snapback]368133[/snapback] მერე ცეპის ბაშმაკის გამოცვლას, ან ცეპის დაჭიმვას რემნის გამოცვლა რო ჯობია 3ჯერ არ იცი? და შენ ვაფშე ის თუ იცი რომ ძAან მაგრად უნდა იჩAლიჩო ისეთი მანქანის ჩამოსაყვანად რომელიც ცეპის გამოცვლამდე იქნება მისული ან სავარაუდოდ შენს ხელში მოუწიოს. 3.0 უფრო გამძლე ძრავი როა ეგ ახალი ამბავი არაა, მარა ექსპლუატაციაში 2.0-მა მართლა შეიძლება აჯობოს ზევით რაც ჩAმოვთვალე და მახომ რაც დაამატა მაგის გამო (ზეთი,სვეჩი,დეტონაციის დაჩიკი, ლამბდები) |
|
|