![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
მეგობრებო,
მგონი მიხვდით უკვე რაზეცაა საუბარი. მაინტერესებს თქვენი აზრი ამ ორ მოდიფიკაციასთან დაკავშირებით. დავახასიათოთ რა უპირატესობები აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში და რომელი უკეთესია ექსპლუატაციის თვალსაზრისით... მოკლედ ვწერთ ყველაფერს რაც ვიცით ![]() ![]() ეს ისე, ძველი ვიძიო ![]() მადლობა -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
ჯერ დავიწყებ იმით
![]() 3.0რ ლეგასები უფრო კომფორტულია ![]() ტრასაზე როგორც კოტემ ახსენა 2.0 ტურბოს ჯობია. თუ გინდა სულ 180 იარე არაფერი მოხდება. ტურბინაზე მასე რომ იარო შეიძლება მოხდეს ![]() ტრასაზე მიწვვას 7.5-8 ლიტრა. ამას ჩესნად ვამბობ ![]() ქალაქში 13-14 ლიტრა. გააჩნია ადგილს სად დადიხარ. აგერ შრეკეტას 12 ლიტრას უწვავდა. აბგონზე ეგრევე გადის არანაირი პრობლემა. არც მოცდა ჭირდება და არაფერი როგორც ტურბინიანზე არის ლაგი მასე არ არის. ასევე 3.0 რომ მიაჭერ თავიდანც მიდის მერე 4400 აბაროტზე ირთვება ავცს და კიდევ ჩქარდება 3.0 ლეგასები არის ბევრი ვარიანტი. ზოგი არის ვდც გარეშე ზოგი ვდც ზოგს ტყავის სალონ იარ აქვს და ასე შემდეგ. ასევე არის 3.0 ლეგასი სპეც ბ რომელიც არის ძალიან მაგარი 6 სიჩქარიანი. ნუ ერთ მინუს იმას ვიტყოდი რომ სუბარუსავით გუგუნა ხმა არ აქვს. თუმცა მე მსიამოვნებს სულ სხვანაირი ხმა აქვს. mixa ციტატა(mixa @ 17th February 2012 - 14:59) [snapback]368133[/snapback] ელემენტარულად 2.0ზე რაცარუნდა უქნა წყალს არ გაგიცხელებს და 3.0ის პატრონებმა დაწერონ 3.0 როგორ იქცევა. არანაირ პრობლემა არ ყოფილა. იმედია საქართველოში ეს არავის შეეხება ![]() კიდე +1 3.0 ძრავებს ვისაც ეკონომია უნდა გაზი დღლურწოს და ეგ არის ![]() თან 3.0 ლეგასების ბაბინები ცალ ცალკე უყენია . როცა სუბარუს ხშირი პრობლემა არის სვეჩების პრავოტკები |
|
|