![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2 რეგისტრ.: 15-February 12 მომხმარებელი № 2,530 ![]() |
სუბარუ ლეგასის დათრევას ვაპირებ, პრაბეგი აქვს 90 000 ჩემმა ძმაკაცებმა მითხრეს არ გინდაოო მაგას 100 000 ის მერე ტურბინებზე ექმნება პრობლემაო თან მატორს 180 000 შეუძლია მეტი არაოო და იქნებ მიტხრათ რა ვქნა, არადა სუბარუს მუღამი მაქვს ძაან. რაც ვნახე რო 4.4 პიცოტ მექანიკას თავზე დააფარა. მითხარით რა ვქნა , რამე მირჩიეთ რა
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 952 რეგისტრ.: 17-November 11 მომხმარებელი № 2,330 ![]() |
ციტატა(subfan @ 18th February 2012 - 02:44) [snapback]368471[/snapback] რამდენიმე სიტყვა სუბარუ ლეგასი B4 ბლიტზენ 280 BHP იან ძრავის რესურსზეც მითხრა რამე, დრაგზე დიდ მატორიან მანქანებს გავასწრეებ ? ჯერ პირველი ლეგასი სადრაგაო მანქანა არ არის და იშვიათად თუ ვინმე გამოდის ლეგასით დრაგზე ლეგასი ითვლება ბიზნეს კლასის მანქანად. ძრავს რაც შეეხება ყველას ერთნაირი ზრავი აქვს მექანიკასაც და ავტომატიკასაც, იმასაც გააჩნია როგორ ხოდიან მანქანას იყიდი./ არიან ლეგასები რომლებიც არ არიან ხოდზე და 2.8 ტროიკებსაც ვერ ასწრებენ და არიან ისეთებიც 4.4 ზრავიან ბმვეებს ასწრებენ. სხვა დანარჩენი ძალიან კომფორტული და სასიამოვნო სამარტავია ზალიან უხმაუროდ დადის და ამავდროულად რბილადაც და ზალიან მაგარი გამძლე სავალი ნაწილები აქვს, |
|
|
![]() ![]() |