![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 94 რეგისტრ.: 22-April 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,975 ![]() |
დიადო სუბოროლოგებო და უბრალო მოკვდავნო,
ამას წინათ ვნახე შედარებით ახალი ფორესტერი (მე მყავს 2000-იანი), ხოდა ჩემი ყურადღება მიიპყრო იმ ფაქტმა, რომ პაუკი არ ქონდა და თუ არ ვცდები, თითონ ჩიბუხზე ქონდა მაღალი ძაბვის კოჭა. ეხლა რატომ გაწუხებთ, ნუ გაყვანილობა რომ სუბარუს ტკივილია ყველამ ვიცით და ვისმეს ხომ არ გიფიქრიათ, რომ პაუკი შეგეცვალათ მასეთი სისტემით??? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
JP1 Ignition input pullup/pulldown select
1-2 A resistor is pulled down to ground 2-3 A resistor is pulled up the +ve rail * Use 1-2 when the ECU's driver transistor is connected to ground * Use 2-3 when the ECU's driver transistor is connected to +ve (5V or 12V will determine JP2's setting) Supposedly you can see the input voltage in the Main Unit Setting Information window. If it's 0v, use 1-2. If it's 5v or more, use 2-3. JP2 Ignition output select 1-2 Output resistor connected to +5V 2-3 Output resistor connected to +12V * This will depend on the ECU ignitor signals output * JP2 enables the e-manage to duplicate the amplitude of the original signal driver transistor რომელია და რასთან არის დაკავაშირებული + თუ მასაზე. და რამდენი აქვს აოუტპუტ რეზისტორს ვოლტაჟჯი 5/12V ლეგასზე 4 ბაბინაზე. |
|
|
![]() ![]() |