![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,514 რეგისტრ.: 21-February 12 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 2,552 ![]() |
dzmakaci yidulobs b4-s da sheidzleba tuara ise gadaketdes rom orive turbina ertad gaxsnas? maxos tu sheudzlia eg?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
VADA
ბიჯო შენ ვინხარ მოგზავნილი? ![]() 4000 აბაროტამდე ორივე ტურბინა ტრიალებს პარალელის დროს, სტოკზე კიდევ ტრიალებს მარტო პირველი ტურბინა, თან სულ ტრიალებს მე ხომ არ მითქვამს რომ მაქსიმუმ სპულზე გამოდის დაბლებზე მეთქი ![]() 4000 აბაროტამდე გაწევა არ იქნება რადგან 2.0 ძრავს მაინც უჭირს დაბლებიდან ორივე ტურბინის დატრიალება 4000-ის მერე უკვე საკმარისი გამონაბოლქვია და ორივე ტურბინად ეგრევა გამოდის სპულზე და ძლიერ თორქს გაძლევს, ვოტ ი ვსიო შენ იმის თქვა ხომ არ გინდა რომ თუ ბუსტზე არ აიყვანე შენი ტურბინა მანამდე საერთოდ არ ტრიალებს? ![]() |
|
|
![]() ![]() |