![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ესეიგი რამინდა ვიკითხო, foresteri sti garbeni 115000, 30% დაღმართზე სიჩქარეში კი ჩერდება მარა ხელი რომ მიკრა სულ ოდნავ ასე 5 სანტიმეტრი გადაგორდება და ჩერდება, ჰონდა ცრვ იგივე ქნა ხოლოთ იმ განსხვავებით რომ ვეღარ გაჩერდა და დაგორდა ნელნელა, ფორესტერის შემთხვევა საშიშია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 23rd September 2009 - 15:38) [snapback]37274[/snapback] მახო პორშინი რომ იყოს ცხელზე უკეთესი კომპრესია არ უნდა ქონდეს? ანუ რო ცხელდება პორშინი ფართოვდება და უკეთესი კომპრესია აქ. აქ კიდე პირიქითაა. მაგიტო ვიფიქრე კლაპანი. თან ხმა ადრე რომ ვნახე მეორე ცილინდრიდან იყო და არა მესამედან ასეა თუ ისე შენი მატორი დასაშლელია და რომ დაშლია მარტო კლაპანს ხომ არ შეცვლი და ვახევრამდე დამჯდარ კოლიცოებს ხომ არ დატოვებ? მოკლედ უნდა დაიშალოს და მერე გამოჩნდება შავი და თეთრი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Sep 23 2009, 12:45) [snapback]37290[/snapback] ასეა თუ ისე შენი მატორი დასაშლელია და რომ დაშლია მარტო კლაპანს ხომ არ შეცვლი და ვახევრამდე დამჯდარ კოლიცოებს ხომ არ დატოვებ? მოკლედ უნდა დაიშალოს და მერე გამოჩნდება შავი და თეთრი ეეე მახო რაააა ![]() ![]() ![]() ![]() ხოდა სანამ დაშლამდე მივალ პროსადკა მინდა ჩავასხა მაინც ვცდი რააა. რა და როგორ არი მითხარით აბა თუ იცით. ბონძღიმ მითხრა ადრე ჩავასხმევინე წინა მანქანაში და მაგრათ უშველაო. სად ხარ მიშა მოდი მიშველე რამე ![]() |
|
|
![]() ![]() |