![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
2.5 ტურბო,
ვიცი რო ერთი ავცს მკვდარია, საკაიფოდ იკლებს ზეთს, ამ ბოლო დროს დავაკვირდი, კაის რო ჩავადგამ, სარკეში რო ვიყურები კაი ბოლი ჩანს, აი დიზლები რო მიადგამენ და მერე რო დგება ხოლმე ![]() მთლად გაუმჭირვალე და იბურება იქაურება თქო რო ვთქვა მოვიტყუები მარა შესამჩნევად დგება, ნორმაა? ვთქვათ კომპრესიას თუ დეერხა (ხმაც არ მომწონს) გადადის ზეთი და ბოლავს თუ სმესი შეიძლება იყოს? ავცს იდეაში ხო დაბლებზე იძლება ეფექტს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
maxouni
ციტატა ჩემს უკვე ყოფილ ლეგასიზე თეთრი ბოლი გამოდიოდა და სარკეშიც მშვენივრად ჩანდა, მეგონა ზეთის ბოლი იყო, მაგრამ ერთხერაც აეროპორტში რომ წავედი, იქ რომ არ გავჩერებულვარ და უკანა გზაზეც რომ მივადგი - ბოლი გაქრა, მერეღა მივხვდი რომ ეს უბრალოდ კონდენსატი იყო. მარტო მატორის გახურება არ ყოფნის კონდენსატის წარმოქმნის პროცესის შეწყვეტას, ამისთვის ვიხლოპის კარგი გახურებაა საჭირო შეიძლება ეგეც არის, ძრავს კი ვახურებ მარა, მოკლე მანძილებზე დავდივარ თან, დღეს დღის შუქზე ვაკვირდებოდი და მაინდამაინც გაბოლვა არ შემიმჩნევია ![]() მოკლედ არ ვიცი აქვე ვიკითხავ იქნებ მიპასუხოთ ხან რო მიდის მანქანა და ხან რო ვერ მიდის, შეიძლება ერთ დღეს, საკაიფოდ ბუსტოს და იაროს მეორე დღეს ეზარება.. რისი ბრალი შეიძლება იყოს? დალოგვა ვიცი რო საჭიროა ![]() თეორია მაინტერესებს |
|
|