![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 844 რეგისტრ.: 4-March 10 მდებარ.: Zestafoni მომხმარებელი № 869 ![]() |
რომელს უფრო მეტი ცხენის ძალა აქ სტი თუ სტბს
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 ![]() |
mamulo
მინდა გითხრა რო S/TB ჩვენს პირობებში უფრო სწრაფია ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(XMX_550 @ Mar 2 2012, 10:26) [snapback]373827[/snapback] mamulo მინდა გითხრა რო S/TB ჩვენს პირობებში უფრო სწრაფია ![]() ![]() ![]() ![]() და TCS, არაფერი მსგავსი არა აქვს STI ფორესტერებს, VTD კარობკა არის მექანიკური ხიდებით 45/55 განაწილებით, უფრო მეტი თორქი მიაქვს უკანა ხიდზე, შესაბამისად მუდმივად მოჭიდებაშია ოთხივე ხიდი და ამიტომ დანაკარგებიც მეტი აქვს ![]() ![]() და STI ფორესტერს VTD კარობკა აქვს მხოლოდ 2001 წლის მოდელებს, 2000-იანებს ჩვეულებრივი A-AWD კარობა აქვს ![]() ციტატა(SUBARFAN S/20 @ Mar 2 2012, 10:31) [snapback]373830[/snapback] ტურბინის წნევა გასნხვავებული აქვს სტი 0.9 ბუსტავს ხიდიც სხვა აქვს უკანა კაორბკაზე რომ არაფერი ვთქვა ტორმუზები პადვესკა და ვიზუალი წნევა ცოტა მეტი აქვს STI-ს, ჩემი ფორესტერი 1 ბარს ბუსტავდა ჩვეულებრივად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |