IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> Twin Turbo, როგორ მუშაობს :)
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 27 2009, 00:20
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მოკლედ, ამდენი კამათის და სხვადასხვა თემაში ახსნა-განმარტებების შემდეგ, გადავწყვიტე ცალკე თემა გამეხსნა ამ საკითხზე smile.gif

წუნინგის საკითხი ეს ნაკლებად არის, მაგრამ მგონი ყველას აინტერესებს ტვინტურბოს მუშაობის პრინციპი, იმისთვის რომ შემდგომი მოდიფიკაციებისთვის საჭირო მიმართულებით იფიქროს და ზედმეტი კითხვებიც არ გაუჩნდეს smile.gif

ესეც ლინკი რუსულენოვან სტატიაზე, უფრო გასაგები რომ იყოს ყველასთვის smile.gif

http://arbmonster.narod.ru/twin/twin.html

შემდგომში ვეცდები ქართულად გადმოვთარგმნო მთლიანი სტატია ...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Lucky Luks
გამოხმაურება Sep 23 2009, 15:37
გამოხმაურება #2


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 34
რეგისტრ.: 4-September 09
მომხმარებელი № 352




მე იმაზეც ვფიქრობ რომ წვაც ნაკლები ექნება წყნარად სიარულის დროს... ანუ ამ სალონიდან გადართვის გარეშე რო დავაყენო პარალელურ რეჟიმში 4 ათასი აბაროტიდან რო გახსნას დაახლოებით რა დამიჯდება და ვინაა მაგის გამკეტებელი (ოღონდ კარგად რო აკეტებდეს) ? Legacy 1999 გოდა მყავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 23 2009, 15:43
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Lucky Luks @ Sep 23 2009, 17:37) [snapback]37391[/snapback]
მე იმაზეც ვფიქრობ რომ წვაც ნაკლები ექნება წყნარად სიარულის დროს... ანუ ამ სალონიდან გადართვის გარეშე რო დავაყენო პარალელურ რეჟიმში 4 ათასი აბაროტიდან რო გახსნას დაახლოებით რა დამიჯდება და ვინაა მაგის გამკეტებელი (ოღონდ კარგად რო აკეტებდეს) ? Legacy 1999 გოდა მყავს

ჯერ ვერავინ გაგიკეთებს მაგას smile.gif მახო ამუღამებს ეგეთ რამეებს და შენზე თუ ჩაატარებს ექსპერიმენტს და დათანხმდები, კი ბატონო biggrin.gif


4000-იდან არ დატრიალება შენთან, 3000-ზე დატრიალდება და 7000-მდე იტრიალებს ხოშიანად smile.gif

დაბლებზე მართლა ეკონომიური იქნება, მითუმეტეს RSK-ს მატორს კომპრესია მეტი აქვს ვიდრე ფორიკას და იმპრეზას smile.gif

უბრალოდ როცა უცბად გაზაობა მოგინდება, ტურბოიამა უნდა გაითვალისწინო, ანუ რეზკად ვერ დაადგავ და გავარდები როგორც მიმდევრობით ტურბინაზე smile.gif ცოტა დრო დასჭირდება ტურბინების დატრიალებას smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
PAINKILLER   Twin Turbo   Jun 27 2009, 00:20
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge