![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
გამარჯობათ, ე.ი ვაპირებ ყიდვას.მინდა უტურბინო.
ვათვარიელებ და არის რაღაც ვარიანტები. ძალიან უდნა მომეწონოს რომ 4500 მდე გადავიხადო მაგრამ ნაკლებად მოსალოდნელია რა, 120-130 ს ფარგლებში პრაბეგი როა. რას უნდამ ვიაქციო ყუდარღება? რეების გამოცვლა ჭირდება ამ გარბენზე და რა ვნახო გამოცვლილა თუა რა , კარობკის ზეთი ან რავი რა დამაკვალიანეთ. და 130 ძაან ბევრი ხომ არ არის |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,267 რეგისტრ.: 7-July 11 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 2,117 ![]() |
ძალიან კარგი, უტურბინო ძრავისთვის ზოგადად 100-130 შორის გარნები სხვაობას არ იძლება, ერთნაირი პირობებში უნდა იყოს მოვლილი ნამუშევარი, 30 000 აისახება მანქანის ზოგად მდგომარეობაზე, არც ცოტაა და არც ბერვი. 100 გარბენით იყიდე, ნახე როდის უწევს ზეთების შევკლა კარობკაში, ხიდებში, ძრავის ღვედის (რემნის) შეცვლა როდის უწევს - ესენიც გასათვალისწინებელია 300 $ რაზნიცას იძლევა უხეშად რო ვთქვათ. 100 უვე უნდა რემნის შეცვლა და ჯდება სავარაუდოდ 150 ლარი.
|
|
|