IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მინდა ვიყიდო ფორესტერი
gemin
გამოხმაურება Mar 2 2012, 13:10
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




გამარჯობათ, ე.ი ვაპირებ ყიდვას.მინდა უტურბინო.

ვათვარიელებ და არის რაღაც ვარიანტები.

ძალიან უდნა მომეწონოს რომ 4500 მდე გადავიხადო მაგრამ ნაკლებად მოსალოდნელია რა,

120-130 ს ფარგლებში პრაბეგი როა. რას უნდამ ვიაქციო ყუდარღება? რეების გამოცვლა ჭირდება ამ გარბენზე და რა ვნახო გამოცვლილა თუა რა , კარობკის ზეთი ან რავი რა დამაკვალიანეთ.

და 130 ძაან ბევრი ხომ არ არის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gemin
გამოხმაურება Mar 4 2012, 11:17
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




ციტატა(ratikobaxa @ 3rd March 2012 - 18:08) [snapback]374496[/snapback]
gemin
მეც გირჩევ ერთს.

სუბარუს სიმკვდარე ყველაზე მაგრა მე მაქ გამოცდილი ვინაიდან 1.5 მყავდა AWD და თან ავტომატიკა ბაზარი არაა ძაან მკვდარი იყო მაგრამ, თავის საქმეს იდეალურად აკეთებდა. წვითაც ნორმალურად წვავდა, კომფორტულიც იყო და ოფროუდზეც მაგრა გაჩავდა. როცა მანქანის მონაცემები შენს მოთხობნილებებს აკმაყოფილებს ჩემი აზრით უნდა იყიდო.

ტურბუნიანიც მავდა, წვით არც ის წვავდა მეტს თუ არ აგაზავებდი მაგრამ მაინც უტურბინო ვიყიდე. არ ვიდაოთ რომ უტურბინო უფრო ადვილი მოსავლელია )

მიწევდა ბევრს სიარული, ხშირად დღეში 100-150 KM. ამიტომ ტურბინიანი უნდა მეყიდა ძაან დაბალი პრაბეგით და ძალიან სვეჟი, მატორს რომ კარგად გაეძლო გაზზე. ამიტომ ავდექი და ვიყიდე უტურბინო. მაგარი მკიდია ვინ მასრწრებს და რამდენ წამში კრიფავს 100 ) დავდივარ ეკონომიურად და ძალიან ბევრს )

გაზის თაობებს რაც შეეხება ჩემი აზრით მე4 ს მაშინ აქვს აზრი როცა გყავს ძალიან კარგი, დაბალი პრაბეგით და სვეჟი მანქანა რომლის გაყიდვასაც მინ. 1.5 წელი არ აპირებ, და მინიმუმ 50 000 ს გაატარებ (მე4 თაობის ხარჯი რომ ამოიღო).
მე ზოგადად დიდი ხანი ვერ ვიჩერებ მანქანას და სულ ახალი მინდა რამე, ამიტომ დავაყენე მე3 თაობა, დამიჯდა 900 ლარი, 4 თვეა უკვე და 1200 ლარის ეკონომია გავაკეთე. არც გაწევას არ ვუჩივოდი სანამ რედქტორი ჩემით არ ,,ვაწვალე'' და არ ავრიე.

მე3 თაობა თუ კარგად არის დაყენებული და დარეგულირებული ძალიან კარგია, არავინ თქვას რო კვდება. მითუმეტეს თუ 2.5 ზე ან 2.0(4რაზპრედვალიანზე) აყენია.
ც20 ყავს ახლობელს და სანამ საბარგულში ბალონი არ მანახა ვერ ვიჯერებდი რომ მე3 თაობის გაზზე იყო ისე კარგად დადიოდა + ჩინური რედუქტორი ეყენა.

დანარჩენი შენ გადაწყვიტე. გაზის ამბებში ასე თუ ისე ვერკვევი და მოგაწოდე ინფორმაცია (აუ რამდენი ვიბაზრე )

მადლობა მადლობა ას ემეგონა ჩემ ნაფიქრალს ვკითხულობდი smile.gif

ციტატა(diasa @ 3rd March 2012 - 19:04) [snapback]374519[/snapback]
ყველა მანქანას თავისი ფუნქცია აქვს და თავისი მსურველი,

ასე არა.

გასაგებიათქვენი პოზიცია ბარემტურბინიანი და ა.შ. გაიჟღერა ნგლის შიშით ფარა ვის გაუწყვეტიაო მაგრამ ეს რისკი გამართელბული რომ იყოსოდნავ მაინც უნდამიზიდავდეს სისწრაფე.

მინდა ვიარო ეკონომიურად მანქანით რომელცი ასე მომწონს.

სიმკვდარე დასიფიცხეკი შედარებითია რა როგორ მკვდარი 1.6 იანი ოპელები როგორ დადიან აბა. ჩემი აზრით ტურბინიანი ამ ეაპზე არ მინდა. ბოლო ბოლო სამუდამოდ ხო არ ვყიდულობ. ამიტომ რაც ნაკლებად უპრობლემოიქნება მირჩევნია

ერთი კითხვა მაქ, 125 პრაბეგზე რეებია შესაცვლელი?

და ბიზოლს 10-40 უსხია და ნორმალურია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gemin   მინდა ვიყიდო ფორესტერი   Mar 2 2012, 13:10
Svansky   აგერ მეგობარი ჩვენ...   Mar 2 2012, 13:16
gemin   Svansky მადლობა გამო...   Mar 2 2012, 13:25
maxouni  
ციტატ...   Mar 6 2012, 16:31
Gianni   gemin
  Mar 7 2012, 14:00
gemin  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge