![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 16-September 09 მომხმარებელი № 393 ![]() |
გაგიმარჯოთ.
სუბარუ ლეგასი ძალიან მომწონს, მაგრამ რაღაც-რაღაცეები მაინტერესებს. ამაზე უკეთეს ადგილას ვერსად შევიდოდი თემის გასახსნელად ![]() მოკლედ, აი ამ მანქანის ჩამოყვანა მინდა: http://autopatrul.ru/m?name=catalog&md...5&rec=31221 ძალიან კარგია 260 ცხენი, მაგრამ ყოველდღე რუსთავ-თბილისს შორის მომიწევს მგზავრობა და ცოტა წვის პრობლემა მაწუხებს. რადგანაც ტვინ ტურბოს ხარჯზე აქვს ამდენი ცხენი. ხომ არ აქვს მანქანას რამე ისეთი სიარულის რეჟიმი, როცა ტურბინა გამორთული იქნება? ანუ რაღაც "Sport" ღილაკი რომ იყოს გადამრთველის პონტში. ასეთ შემთხვევაში შერეულზე რამდენს დაწვავს დაახლოებით? კიდე, ძალიან მაგარი ძრავები აქვს ლეგასიებს, მაგრამ ბევრი ამბობს ლეგასიებს და იმპრეზებს ძრავები მალე უსტუკდებათო. ანუ მაგ მხრივ BMW სჯობს. თან იშვიათად მინახავს აუქციონებზე 130K ზე მეტი გარბენის მქონე მანქანები. ჰოდა დაახლოებით, როდის დგება მაგისი საშიშროება, ანუ რამდენი გარბენის ფარგლებშია რეკომენდირებული ყუდვა ფასი/ხარისხის თვალსაზრისით? იასნა გამართლებაზეა როგორი ნახმარი შეგხვდება, მაგრამ მაინც, ზოგადად მაინტერესებს. სულ ეს იყო რაც მაინტერესებს. გმადლობთ ყურადღებისათვის ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 643 რეგისტრ.: 5-July 11 მომხმარებელი № 2,114 ![]() |
ხოოო,,ეგ კი მართალია და მართალი ხარ,,მაგრამ ლეგასი ტიპტრონიკი ნორმალური სიარულით ჩემი აზრით 14ლიტრს არ უნდა აცდეს,,და რაც შეეხება სისწრაფეს და ადრენალინს,,ხანდახან კი გააწურინებ ხოლმე აბა რა ეგ იასნია,,მაგრამ ყოველ დღიურად რომ დავდივართ სამსახურში თუ სადმე,ამაზე მაქვს ყურადგებაქ გამახვილებული,ანუ არც ტუ ისე საგანგაშოდ დაწვავს,,ნორმალური სიარულით,,თუ მიადგი ეგრე ოპელიც წვავს და ნებისმიერი მანქანა,,არ მეთანხმებით?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www2.autocj.co.jp/stock/unit.rb?stock=27080 აი ეს მანქანა მინდა ზაან მაგრად,აბა როგორია? http://www2.autocj.co.jp/stock/photo.rb?stock=27080 |
|
|
![]() ![]() |