![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 16-September 09 მომხმარებელი № 393 ![]() |
გაგიმარჯოთ.
სუბარუ ლეგასი ძალიან მომწონს, მაგრამ რაღაც-რაღაცეები მაინტერესებს. ამაზე უკეთეს ადგილას ვერსად შევიდოდი თემის გასახსნელად ![]() მოკლედ, აი ამ მანქანის ჩამოყვანა მინდა: http://autopatrul.ru/m?name=catalog&md...5&rec=31221 ძალიან კარგია 260 ცხენი, მაგრამ ყოველდღე რუსთავ-თბილისს შორის მომიწევს მგზავრობა და ცოტა წვის პრობლემა მაწუხებს. რადგანაც ტვინ ტურბოს ხარჯზე აქვს ამდენი ცხენი. ხომ არ აქვს მანქანას რამე ისეთი სიარულის რეჟიმი, როცა ტურბინა გამორთული იქნება? ანუ რაღაც "Sport" ღილაკი რომ იყოს გადამრთველის პონტში. ასეთ შემთხვევაში შერეულზე რამდენს დაწვავს დაახლოებით? კიდე, ძალიან მაგარი ძრავები აქვს ლეგასიებს, მაგრამ ბევრი ამბობს ლეგასიებს და იმპრეზებს ძრავები მალე უსტუკდებათო. ანუ მაგ მხრივ BMW სჯობს. თან იშვიათად მინახავს აუქციონებზე 130K ზე მეტი გარბენის მქონე მანქანები. ჰოდა დაახლოებით, როდის დგება მაგისი საშიშროება, ანუ რამდენი გარბენის ფარგლებშია რეკომენდირებული ყუდვა ფასი/ხარისხის თვალსაზრისით? იასნა გამართლებაზეა როგორი ნახმარი შეგხვდება, მაგრამ მაინც, ზოგადად მაინტერესებს. სულ ეს იყო რაც მაინტერესებს. გმადლობთ ყურადღებისათვის ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(rokoko1987 @ 4th March 2012 - 14:41) [snapback]374789[/snapback] ხოოო,,ეგ კი მართალია და მართალი ხარ,,მაგრამ ლეგასი ტიპტრონიკი ნორმალური სიარულით ჩემი აზრით 14ლიტრს და ვინგითხრა მერე 14 ლიტრას ცდებაო? ![]() თუ ცოტა შუსტრად ივლი ქალაქში ავტომატი დაგიწვავს 14 ლიტრას.... აბა ორი ტურბინა ტყუილად კი არ აქვს მიყენებული სილამაზისთვის ციტატა(rokoko1987 @ 4th March 2012 - 14:41) [snapback]374789[/snapback] http://www2.autocj.co.jp/stock/unit.rb?stock=27080 აი ეს მანქანა მინდა ზაან მაგრად,აბა როგორია? რა გიჯდება ეგ მანქანა თუ ჩამოიყვან ეხლა მაგას? |
|
|
![]() ![]() |