![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ესეიგი რამინდა ვიკითხო, foresteri sti garbeni 115000, 30% დაღმართზე სიჩქარეში კი ჩერდება მარა ხელი რომ მიკრა სულ ოდნავ ასე 5 სანტიმეტრი გადაგორდება და ჩერდება, ჰონდა ცრვ იგივე ქნა ხოლოთ იმ განსხვავებით რომ ვეღარ გაჩერდა და დაგორდა ნელნელა, ფორესტერის შემთხვევა საშიშია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
RACKER
ნიკამ რაც თქვა ეგრე მოწმდება, მაგრამ ოპოზიტი რა ჩათლახი როჟაა, ზეთი ერ გადანაწილდება კალიცოზე მთლიანად და ვერ გაიგებ ზუსტად. ეგ ამართლებს იმ ძრავებზე რომელსაც სვეჩები ზევიდან უყენია. ის რაც შენ დაწერე თუ ნაგარის მოსაცილებელია მაშინ გასაგებია. მე სხვა რაღაცა მეგონა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(Joker+ @ Sep 23 2009, 16:30) [snapback]37492[/snapback] RACKER ნიკამ რაც თქვა ეგრე მოწმდება, მაგრამ ოპოზიტი რა ჩათლახი ტოჟაა, ზეთი ერ გადანაწილდება კალიცოზე მთლიანად და ვერ გაიგებ ზუსტად. ეგ ამართლებს იმ ძრავებზე რომელსაც სვეჩები ზევიდან უყენია. ის რაც შენ დაწერე თუ ნაგარის მოსაცილებელია მაშინ გასაგებია. მე სხვა რაღაცა მეგონა. ნუ იტოკში პირველ რიგში იმას ჩავასხამ ყველა ვარიანტში და მეორე შეიძლება კრიშკა მოვხსნა რა. კალენვალი რომ დავინახო. შეიძლება კალენვალს აქ დარხეული. მაგრამ ამ ცხელზე კომპრესიის დაკარგვას ვერაფერთან ვერ ვაკავშირებ რა. კლაპანი რომ იყოს დამწვარი იზამდა მაგას? ანუ ცხელზე რო ბანძდება ვაფშე აჰა მივხვდი უკვა როგორც მუშაობს ეგ ზეთი. კოლცოზე რომ დაედება მერე აღარ ატარებს ჰაერს და შესაბამისად კომპრესიაც იზრდება. ვააახ მანქანას ხომ არ დავაყუდებ მაგის გამო ![]() |
|
|
![]() ![]() |