![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ესეიგი რამინდა ვიკითხო, foresteri sti garbeni 115000, 30% დაღმართზე სიჩქარეში კი ჩერდება მარა ხელი რომ მიკრა სულ ოდნავ ასე 5 სანტიმეტრი გადაგორდება და ჩერდება, ჰონდა ცრვ იგივე ქნა ხოლოთ იმ განსხვავებით რომ ვეღარ გაჩერდა და დაგორდა ნელნელა, ფორესტერის შემთხვევა საშიშია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 23rd September 2009 - 19:25) [snapback]37468[/snapback] 9.8-13 რაღაცა გეშლება რა. ამხელა გაფანტვა არა მგონია შეიძლებოდეს. თან თანამედროვე ძრავებს 9-ზე მეტი აქვს შეკუმშვის ხარისხი. შენ კიდე 9.8 კომპრესიას ამბობ. ისე ბოქსტერის ტიპის ძრავზე ალბათ არ გამოვა ეგ საქმე ზეთით. დაყირავებულია დგუში და მარტო ქვედა ნაწილი შეიზეთება. ასევე არ გამოვა კოქსის მოშორება ზევით მოცემული მეთოდიტაც. ციტატა(RACKER @ 23rd September 2009 - 19:25) [snapback]37468[/snapback] ზეთით მოწმდება მართლა ეგ? და რამდენი უნდა ჩავასხა? და ზეთით როგორ ხვდები? რას შვება ზეთი ეგეთს? ზეთი სქელია. გაცვეთილ კალცოებს ეხმარება და კომპრესიას ზრდის. |
|
|
![]() ![]() |