![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ესეიგი რამინდა ვიკითხო, foresteri sti garbeni 115000, 30% დაღმართზე სიჩქარეში კი ჩერდება მარა ხელი რომ მიკრა სულ ოდნავ ასე 5 სანტიმეტრი გადაგორდება და ჩერდება, ჰონდა ცრვ იგივე ქნა ხოლოთ იმ განსხვავებით რომ ვეღარ გაჩერდა და დაგორდა ნელნელა, ფორესტერის შემთხვევა საშიშია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Matador @ 24th September 2009 - 01:22) [snapback]37593[/snapback] რათა რა?! არაა შანსი ეკუ მაგასაც კითხულობდეს??? რაღაც იმდენად მნიშვნელოვანი კომპონენტია ძრავის, რომ მგონია უნდა ხედავდეს ეკუ... კომპრესია მოწმდება მხოლოდ მექანიკურად, დიაგნოსტიკა ისევე მეხვდება ცილინდრების წნევას როგორც შარავოის შატკას ![]() თუმცა ალგორითმით საბურავების არათანაბარ წნევას კი ხვდება ![]() |
|
|
![]() ![]() |