![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ესეიგი რამინდა ვიკითხო, foresteri sti garbeni 115000, 30% დაღმართზე სიჩქარეში კი ჩერდება მარა ხელი რომ მიკრა სულ ოდნავ ასე 5 სანტიმეტრი გადაგორდება და ჩერდება, ჰონდა ცრვ იგივე ქნა ხოლოთ იმ განსხვავებით რომ ვეღარ გაჩერდა და დაგორდა ნელნელა, ფორესტერის შემთხვევა საშიშია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
nika
ციტატა(nika @ 23rd September 2009 - 18:31) [snapback]37448[/snapback] კომპრესიის გაზომვისას ზეთი უნდა ჩაასხა ცილინდრში ცოტაოდენი. თუ მოიმატა კომპრესიამ მაშინ რგოლი/დგუში. თუ არა მაშინ სარქველი. + 11111 ეგრეა წესით უნდა შეეტყოს სხვაობა ზეთის ჩასხმის დროს თუ კოლცოა ,მაგრამ ჰორიზონტალურ ძრავზე ეგრეა თუ არა არ ვიცი RACKER მოკლედ 1 გაიგე ხო არ ცდება ხელოსანი და 3 ცილინდრზე მართლა დაბალია წნევა, 2, უნდა გაირკვეს კოლცოს ბრალია თუ კლაპნის , ნაგარის მოსაშორებელი თხლიშე შიგნით , ზალიან არ აგაზააო ოღონდ , და არაფერს ავნებს , არ არის გამორიცხული კომპრესიონნი კოლცო იყოს გაჭედილი , 3 პორშინის გამოღება შეიზლება ისე რომ მატორი არ ამოიღო |
|
|
![]() ![]() |