![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 42 რეგისტრ.: 3-April 10 მომხმარებელი № 974 ![]() |
ალბათ სამი დღეა რაღაც მომენტში საჭე აათამაშა რამდენჯერმე. რამდენიმე წამით და ისევ ჩერდებოდა მერე. ჯერ საბურავებს დავაბრალე, მოშვებული მეგონა მაგრამ არა. დღეს დილით არაფერი შემინიშნავს და საღამოს კი ბარათაშვილის აღმართზე უკვე უფრო ძლიერად დაიწო საჭემ თამაში, ისევ რამდენიმე წამში გაჩერდა. აღმართი ავიარე და მარჯვნივ შევუხვიე და უცებ ხრიალის დიდი ხმა გავიგე და გავაჩერე. ავტომატიკაა... დავქოქე, ჩავაგდე R-ში და ჩავხედე კაპოტში. მარჯვენა ყუმბარის ღერძი ტრიალებს და ხრიალებს. მანქანა არ იძვრის რათქმაუნდა. ხოდა იქნებ მირჩიოთ ადგილზე შეიძლება მოგვარება თუ ევაკუატორი დამჭირდება? ან ვისთან მივიდე, რომ შორს არ მომიწიოს სიარული. მანქანა ტერიტორიულად ავლაბრის მეტროსთან მყავს გაჩერებული.
აქამდე სტუპიცას და ყუმბარებს ხმაური არ ქონია საერთოდ, მოხვევისასაც არანაირი ხმაური არ ქონია... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,460 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 360 ![]() |
მაგ დროს არაფერ შუაშია განაწილება ყველაზე მეტი ძალა წინა მხარეზე ადგება იმიტომ რომ უმეტესწილად წინა ტორმუზები აჩერებს და იმიტომაც მოუვიდა ეგრე
![]() |
|
|
![]() ![]() |