![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ესეიგი რამინდა ვიკითხო, foresteri sti garbeni 115000, 30% დაღმართზე სიჩქარეში კი ჩერდება მარა ხელი რომ მიკრა სულ ოდნავ ასე 5 სანტიმეტრი გადაგორდება და ჩერდება, ჰონდა ცრვ იგივე ქნა ხოლოთ იმ განსხვავებით რომ ვეღარ გაჩერდა და დაგორდა ნელნელა, ფორესტერის შემთხვევა საშიშია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
როგორც ზევით დავწერე არა მგონია უშველოს. ჩვეულებრივ ძრავზე ზეთი თანაბრად ნაწილდება მთელ დგუშზე და ამის ხარჯზე იმატებს კომპრესია. აქ კიდე ეგ ნაკლებად შესაძლებელია. თუმცა ოდნავი მომატება მაინც იქნება ალბათ. ქვედა ნაწილში თუ აპარებს.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(nika @ Sep 24 2009, 11:03) [snapback]37654[/snapback] როგორც ზევით დავწერე არა მგონია უშველოს. ჩვეულებრივ ძრავზე ზეთი თანაბრად ნაწილდება მთელ დგუშზე და ამის ხარჯზე იმატებს კომპრესია. აქ კიდე ეგ ნაკლებად შესაძლებელია. თუმცა ოდნავი მომატება მაინც იქნება ალბათ. ქვედა ნაწილში თუ აპარებს. ხო მეც ეგ დავწერე. ჩემი აზრით კალიცოს ბრალი იქნება რა. |
|
|
![]() ![]() |