![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ნიკი: levanisan
სახელი: ლევან გვარი: დოდელია მანქანა: Subaru Forester Cross Sports Turbo წელი:2003 ფერი: ვერცხლისფერი დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: 93000 კმ გარბენი, ავტომატიკა, 220 ცხენუკა, BBS 17 დისკები და რაღაც გლუშაკი, ჯერ მხოლოდ ეს ინფო მაქვს. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 9th March 2012 - 16:15) [snapback]376906[/snapback] 225/50 დააყენე სჯობია, მეტი არ ღირს, საკმაოდ ნორმალური პასადკა აქვს მაგ საბურავებზე... პასადკა (კლირენსი) კი იწავა მაგ საბურავზე ქარხნულთან შედარებით 7მმ-ით, მაგრამ საბურავის პროფილი მცირდება 6მმ-ით. ციტატა(PAINKILLER @ 9th March 2012 - 16:15) [snapback]376906[/snapback] 225/55 R17 საკმაოდ მაღალია ქარხნულთან შედარებით ამ ზომაზე კლირენსი იწევა 18 მმ-ით და პროფილიც დიდდება 5 მმ-ით. მაგიტო ვიფიქრე ეს უკანასკნელი კლირენსიც აიწევს და პროფილიც დიდი ექნება მეთქი. დავით რას ფიქრობ გამოედება რამეს ეს ზომა თუ უბრალოდ ვიზუალურად იქნება ცუდი, თექნიკურ საკითხში თუ იქნება რაიმე მინუსი მაშინ არ ღირს ამ ზომაზე ფიქრი. ციტატა(TRULOVI @ 9th March 2012 - 16:38) [snapback]376923[/snapback] ესეც გეთია ვნახოდ შავს დავერცხლისფერს შორის ვიდის პონტშ როგორი სხვაობა ექნება ვიდის პონტში ჩემი აზრით შავი აჯობებს, მაგრამ აი მოვლის ამბავში ყველანაირად ვერცხლისფერი იქნება უკეთესი. |
|
|
![]() ![]() |