![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ნიკი: levanisan
სახელი: ლევან გვარი: დოდელია მანქანა: Subaru Forester Cross Sports Turbo წელი:2003 ფერი: ვერცხლისფერი დამატებითი მონაცემები მანქანაზე: 93000 კმ გარბენი, ავტომატიკა, 220 ცხენუკა, BBS 17 დისკები და რაღაც გლუშაკი, ჯერ მხოლოდ ეს ინფო მაქვს. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 9th March 2012 - 18:03) [snapback]376943[/snapback] ტექნიკურ საკითში უკვე გითხარი წვაზე და დამატებით გეტყვი რომ ტორმუზიც საკმაოდ გაუარესდება დიდ საბურავებზე... ხო ეგ უკვე კარგი არაა ტორმუზის გაუარესებაარ მაწყობს. მაშინ არჩევანის გაკეტება მომიწევს 215/55 R17 და 225/50 R17 შორის. 215/55 R17 ამ ზომაზე პროფილი მცირდება 1 მმ-ით, კლირენსი იწევა 12,5 მმ-ით 225/50 R17 ამ ზომაზე პროფილი მცირდება 6 მმ-ით, კლირენსი იწევა 7 მმ-ით და საბურავის სიგანე იზრდება 10 მმ-ით. ამ შემთხვევაში რომელი აჯობებს? |
|
|
![]() ![]() |