![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
მოკლედ მეგობრებო თქვენი რჩევა და გამოცდილების გაზიარება მჭრიდება.
ჩემი იმპრეზა გავყიდე და გადავწყვიტე რამე მალალიტრაშაზე გადავჯდე, თორემ სუბარუ ნელ ნელა უფრო და უფრო ძვირი სიამოვნება ხდება ![]() მოკლედ მინდა რამე ეკონომიური, მაქს 7-7.5 ლიტრის მწველი მანქანა. დიზელზე ვერ გადამიწვეტია ვიყიდო თუ არა რაიმე, ზოგი ძაან ცუდად მიხასიათებს დიზელს. მოკლედ ალბათ უფრო ფიტზე ან მარჩზე შევაჩერებ არჩევანს. დღეს ვიყავი ბაზრობებზე მოვიარეთ მე და ოთარიკამ, ცარიელია ბაზარი, მერსედესესბის და ოპელები ყრია, სხვა განსხვავებული მანქანა იშვიათობაა. ძაან ჩამკვდარია. ეს ორი ვარიანტი ავარჩიე და მომეწონა ყველაზე მეტად და რას მირჩევთ თქვენ. ფიტი დაახლოვებით 800$ ით მეტი ჯდება ვიდრე ვიტზი. ფიტს ძალიან ბევრი მაგარი რაღაც უყენია, მთლიანდ Mugen ის არის, HKს პადვესკით, კუსკოს რასპორკებით ქსენინებით და კაი ვიხლოპით.. მარჩი კი ნისმოსი თუმცა აბვესი არ უყენია, ნისმოს პადვესკით, ვიხლოპით ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
მცდარ გზას ადგახარ გენაცვალოს ვაჟა პაპა!!
დაიჯერე ბებერი გამოცდილი ხალხისა. მექანიკა ტურბინიანი ფორესტერი გაზზე, ოღონდ მე-4 თაობა. კვინტრიშებ ეხლა შენა და არ იცი რა ქნა. ჩემ მანქნაში გადაიხდი 5-ს, გაზიანად? გამოდის რო მანქანას 3800-ში გაძლევ, იმიტო რო ალალი 1200$ მაქ გადახდილი გაზის აპარატურაში. 15 ლარის გაზით, დაუზოგავი სიარულით 150 კმ-ს გავდივარ და ეკონოიურით 170-ს ქალაქში. ტრასაზე 200-ს. ე.ი. გამოდის რო 100კმ-ზე 4 ლიტრს წვავს. აბა ერთი მითხარი რომელი წვავს მაგ ორი მანქანიდან მაგდენს. შენ თუ ეკონომიური მანქნ გინდა, ამზე ეკონომიურს ვერ ნახავ. |
|
|