![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოკლედ
XT 2006, ევროპა, უკან ქონდა არავენტილირებადი აპორნები და შესაბამისი სუპორტები ვიყიდე ვენტილირებადი + დახაზული აპორნები თავისი სუპორტებით, დავაყენე, დააპრაკაჩკეს და მას შემდეგ დაეწყო: პირველ დაჭერაზე ბოლოში იჭერს ტორმუზს, მალევე მეორედ თუ მიაჭერ ეგრევე იჭერს, რომ აუშვებ 5-7 წამის მერე ისევ ბოლოში იჭერს, ვიფიქრე პრაკაჩკაა თქო და დავაპრაკაჩკებინე ორჯერ (ჯერ მარტო უკანა დააპრაკაჩკეს, შემდეგ აქ ვნახე მიმდევრობა და დღეს დავაპრაკაჩკებინე წესისამებრ) ცოტა გაუმჯობესდა მარა, იგივეა გლავნი ბაჩოკი? ლოგიკა რა არის, უკან ახალი სუპორტები უფრო დიდია და გლავნი ბაჩოკი არ ყოფნის რო პირველივე დაჭერაზე წნევა შექმნას? დოტ 3-4 დავამატე, მანამდე რა ესხა არ მახსოვს, შეიძლება მაგის ბრალი იყოს? რო ეს დოტ3-4 არ შეიძლება შევურიო მანამდე სხვას და მაგის გამო? მეორე დაჭერაზე საკაიფოდ იჭერს ტორმუზს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Levan-i @ 13th March 2012 - 20:43) [snapback]378564[/snapback] პედლის კაჩაობით, რავიცი დამარწუნეს აღარ არის ჰაერიო და რა გავიგო ეხლა აბა, რაღაც სპეციალური ვაკუუმის ბაჩოკი აქვთ სახელოსნოებში... მაგით იწოვენ ჰაერს და ამავე დროს ჟიდკოსტ ასხამენ ზევიდან, ერთდროულად ხდება ეგ. მე მასე დამიჰაერეს და ნორმალურად არის, მე წინა 4 პორშნიანი რომ დავაყენე მაშინ. მიმდევრობა სწორად დაიცავი ხომ? კი წავიკითხე შენი პოსტი რომ აქ, ფორუმზე წაიკითხე და ისე გააკეთებინე მარა მაინც, თქვი აბა რა მიმდევრობით დააპრაკაჩკეთ |
|
|
![]() ![]() |