![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,290 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით კლუბში გვაქვს იმის საშუალება, რომ ჩავწეროთ მანქანის ლოგი და შემდგომ მოვახდინოთ მისი ანალიზი.
ვინც არ იცის რას ნიშნავს მანქანის ლოგირება მათთვის მოკლედ ავხსნი, რომ ეს არის მანქანის ძრავის მუშაობასთან დაკავშირებული მაჩვენებლების, ელექრტომოწყობილობების და სხვა საკვანძო დეტალების მახასიათებლების ჩაწერა სხვადასხვა რეჟიმში და დატვირთვაზე. ლოგირების საშუალებით ხდება მანქანის ფუნქციონირებასთან დაკავშირებული ყველა გაუმართაობის დიაგნოსტირება დინამიური დაკვირვების საშუალებით. ეს არის ყველაზე სარწმუნო და მაღალტექნოლოგიური საშუალება ავტომობილის ძრავის მუშაობის დიაგნოსტიკისთვის. დინამიური მონაცემები ხვდება კომპიუტერში და სპეციალური პროგრამული უზრუნველყოფის საშუალებით ხდება მათი დეტალური ანალიზი. ვინდაიდან ეს საქმე მოითხოვს ძალიან დიდი დროს, ცოდნას და ნერვებს, ამიტომ კლუბის გადაწყვეტილებით მსურველთათვის დგინდება შემდეგი ფასები 1) ლოგის ჩაწერა, ლოგის დეტალური ანალიზი, შეცდომების წაკითხვა - 50 ლარი. ფორუმელთა ბარათის მფლობელთათვის 40 ლარი 2) ლოგის ჩაწერა, შეცდომების წაკითხვა - 25 ლარი. ფორუმელთა ბარათის მფლობელთათვის 20 ლარი ლოგის ჩასაწერად დაუკავშირდით ჩვენს კლუბელ maxouni-ს http://mysubaru.ge/forum/index.php?showuser=38 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 13th March 2012 - 22:52) [snapback]378616[/snapback] ისე მახო თემა, რომ გახსნა და 2 სიტყვით მაინც აღწერო სმესის კონტროლერები და პიგიბეკები კარგი იქნებოდა. ნასტროიკა მაინც შენი გასაკეთებელია და ხალხიც გაერკვოდა რომელი ფირმა იყიდოს, რომელი არა მაგ საქმეს მინიმუმ დრო უნდა, რომელიც თითქმის არ მაქვს ციტატა(gentoo @ 13th March 2012 - 23:11) [snapback]378630[/snapback] კიდევ ორი სიტყვით რო აღწერო რამდენად ზუსტია ეგ ნასტროიკა. ანუ ვთქვათ მიუთითე რომ 11.5 იყოს. სხვადასხვა პირობებში ეს 11.5 იქნება ზუსტად? გააჩნია რით აკეთებ სმესის ნასტროიკას, სმესის კონტროლერის შემYხვევაში ერთადერთი იმას ეუბნები თუ რამდენი პროცენტით შეცვალოს MAF-ის ჩვენება და ის სხვადასსხვა პირობები როგორცაა ეკუში გაწერილი, ზუსტად ისე იმუშავებს. აი თუ ეკუ ნასტროიკდება ეს სხვადასხვა პირობები სხვადასხვა მეპებშია გაწერილი, სხვადასხვა კომპონსაციების სახით, მაგალითად ჰაერის ტემპერატურა, ატმოსფერული წნევა, ძრავის ტემპერატურა და ასე შემდეგ, ამის გარდა არსებობს ინჟექტორების სქალინგიც, რომლის დროსაც ისკალება როგორც ინჟექტორის გამტარიანობა, ასევე მათი გახსნის მკვდარი დრო ძაბვის მიხედვით. გარდა ამისა ინჟექტორების რეიკაში ინჟექტორები სხვადასხვა მანძილზეა განლაგებული და შედეგად პირველ ცილინდრსა და მეოთხე ცილნდრის ინჟექტორებს შორის ყოველთვის არის წნევის სხვაობა და ამისთვის არსებოს სპეციალური მეპები Per Cilinder Compensation, რომელშიც სათითად შეგიძლია გაუწერო თითოეული ინჟექტორის ცდომილება. ამ ყველაფერს თუ სწორად გაუწერ, მაშინ ზუსტად იმ სმესს მიიღებ რამდენსაც გაუწერ, თუმცა მეპებში არსად არ წერია ის რომ შენ ბენზინის ფილტრი არ გამოგიცვლია და შენი ბენზონასოსის წარმადობა მოიკოჭლებს ![]() მოკლედ რომ ვთთქვათ ერთ დღეში გაკეთებული სმესის ნასტორიკა გათვლილია 2%-იან ცდომილებაზე და ამიტომ ყოველთვის ვიტოვებ იმ 2% ზაზორს რომ თავი დავზღვიოთ, ზემოთ ჩამოთვლილი ყველა მეპის ნასტროიკას არ ყოფნის ერთი და ორი დღე და ეს საკმაოდ შრომატევადი და ძვირიანი სიამოვნებაა, სხვა რომ არაფერი ბენზინი გინდა ტონობით რომ ბოლომდე ყველაფერი 100%-იანი სიზუსტით გაასწორო და ძველ მანქანაზე მაინც ვერ გაასწორებ, იმიტომ რომ სანამ ბოლოში გახვალ მანქანა გინდა-არგინდა ძველდება და ოდნავ მაინც იცვლის ესა თუ ის სენსორი თუ შემსრულებელი პარამეტრს |
|
|
![]() ![]() |